klimgorilla Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 ey, Ik wilde graag alleen weten of mijn processor en video kaart goed zijn voor gta iv. Videokaart:Naam: RADEON X700 SE Chiptype:RADEON X700/X550 Series (0x5e4f) Totaalgeheugen: 512MB Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 3.06 GHz leg aub ook uit wat er gebeurt als ik hiermee gaat spelen. Groetz Klimgorilla Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 In het IV:Technische Problemen fora had je hier beter terecht gekund. Maar even het antworod op je vraag: Op deze website kan je testen of je pC GTA V aan kan. Simpel in het venster de game aanklikken en dan op de button klikken. Klik hier voor de website. Op WikiGTA staan ook de systeemeisen beschreven. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Hiermee kan je nooit GTA IV spelen. Ik heb ook een Intel Pentium 4 processor. Je videokaart kan San Andreas aan en GTA IV misschien op hele lage low. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Op deze website kan je testen of je pC GTA V aan kan. Simpel in het venster de game aanklikken en dan op de button klikken. Klik hier voor de website. HAHA, die site is leuk om je even snel om te tuin te laten leiden. De uitkomst is niet betrouwbaar. Nee, je kan GTA IV met geen mogelijkheid spelen. Je processor kan het niet draaien, en je videokaart is ook niet goed genoeg. Wat er dus gebeurd als je hiermee gaat spelen: niks, je krijgt het spel niet eens opgestart. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Verplaatst naar IV: Technische Problemen en slotje. Vraag zulke dingen in het vervolg in het systeemeisen topic. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts