Jump to content

Complottheorie: Geschrapte legerbasis

Recommended Posts

Geplaatst:

Die heeft iemand zelf in elkaar geknutseld, het plaatje heet op gangster82's PC namelijk VCRight In andere woorden de 'ECHTE' VC (sure) , en het is met Paint gemaakt, nogal cheap als je het mij vraagt..

• Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Lantyz

15

• MrKooKie

14

• Bradley H.

8

• bigG

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

<_< zoiets dagt ik al ik zag ook al dat eiland met die filmstudio aan het tweede eiland zitten opeens helemaal beneden <_<

Geplaatst:
Ik ben van plan het een beetje te gaan maken zoals het was.

Zijn daar mischien vrijwilligers voor?

Ik wil wel helpen. Maar uitleg is altijd welkom.

Geplaatst:
Nee, als je goed kijkt zie je dat het golfterrein er drie keer opstaat, met een paar verschillende groottes, en Prawn Island linksonder, over een versie van het golfterrein heen. Hoe kom je overigens aan deze afbeelding?

ow ik was een beetje aan het kloote met de vice txd en toen zag ik die staan.

Geplaatst:
[...] het plaatje heet op gangster82's PC namelijk VCRight In andere woorden de 'ECHTE' VC (sure) ,[...]

VCRight vertaal ik eerder als 'Vice City rechts', aangezien het het rechterdeel van Vice City betreft. ;)

Nog enig idee wat de naam van de afbeelding (of de anderen) was..?

Geplaatst:
[...] het plaatje heet op gangster82's PC namelijk VCRight In andere woorden de 'ECHTE' VC (sure) ,[...]

VCRight vertaal ik eerder als 'Vice City rechts', aangezien het het rechterdeel van Vice City betreft. ;)

Mischien dat het een soort uitknip plaat is, net als een skin.. die ziet er ook uit als een doe het zelf pakket... Je ziet ook dat sommige wegen gewoon midden op zee stoppen...

Wat dat Rechts betreft, het is wel het einge RECHTE deel ^_^

Geplaatst:

Bestaat er hier nu al eigenlijk een mod voor?

Of niet? Ik zou het graag wel is zo willen gezien hebben dat moet gwn nog toffer geweest zijn. Als er enen bestaat geef link is plsss :D:D:D:D

Geplaatst:

Zo, nooit geweten dat er zoveel anders was in Vice City, allerei zaken waarbij wij niks van afwisten, zo leer je nog een wat.

Alleen, ik neem aan dat ze het boekje juist op het laatst maken, en niet als er nog een heleboel dingen gaan veranderen. Weet iemand hoe dit zit?

Geplaatst: (bewerkt)

Nog enig idee wat de naam van de afbeelding (of de anderen) was..?

bedoel je zo iets meer kon ik niet vinden dan die ik had laten zien maar ik heb ff een screen van de vice txd gemaakt dus ik zou zeggen als je me niet geloof zoek het zelf op. ;)

bewijs4fm.pngow en je moet die gta3 ding openen in je vice city map en dan models. ;)

Bewerkt: door gangster28
  • 2 weken later...
Geplaatst:

is er nu al een mod van????

anders zal ik hem zeker downloaden...

Misschien wil ik wel helpen, tijd heb ik maar ik weet niet hoe het werkt.

Ik ben wel goed in afbeeldingen bewerken zodat ze er echt uitzien,, kan dat helpen? Maar het probleem is: al die bestanden staan toch niet in image -bestanden?? kun je die niet visueel openen, in plaats van met codes??

In de toersit guide staat ook nog op de foto met de boot, aan de vercetti estate, in de richting van de werf, palmbomen, dat klopt ook niet, want daar tussen is een brug, en geen bomen dus....

Geplaatst:
is er nu al een mod van????

anders zal ik hem zeker downloaden...

Misschien wil ik wel helpen, tijd heb ik maar ik weet niet hoe het werkt.

Ik ben wel goed in afbeeldingen bewerken zodat ze er echt uitzien,, kan dat helpen? Maar het probleem is: al die bestanden staan toch niet in image -bestanden?? kun je die niet visueel openen, in plaats van met codes??

In de toersit guide staat ook nog op de foto met de boot, aan de vercetti estate, in de richting van de werf, palmbomen, dat klopt ook niet, want daar tussen is een brug, en geen bomen dus....

bedoel je die foto op pagina 6?

Geplaatst:

het zou ook kunnen dat Fort Baxter Air Base niet gepland was, maar de ze Escobar International airport eigenlijk groter wilden maken, met vier landingsbanen i.p.v. drie

Geplaatst:

Waaaw, heel goed gevonden. Jammer dat je niet kan kiezen tussen twee versies, zou wel geiging zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk niet dat er *n*ooit een mod gaat komen met dat deel.

Ik had het wel willen doen, het is immers maar 3 tot 4 uur werk, maar helaas richt ik me nu op San Andreas en het Grand Tani Islands project.

*Gangster 28, vreemd dat ze die texture in de IMG hebben staan, ik geloof dat hij niet gebruikt wordt.

Bewerkt: door Bradley H.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...