Royboow Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) Aangezien ik geen inspiratie meer heb voor normale sigs, ben ik het voetbalpad weer opgegaan De render vind ik zelf een beetje dik Let niet op de naam van de club, heb ik verkeerd getypt Bewerkt: 21 mei 2009 door RoyBoow Reageren
Silverbyte Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Vooruit, omdat je zo aandringt. De signature ziet er over het algemeen vrij donker uit. De achtergrond is mysterieus en rustig, al vind ik de groene vlek in het midden, net als de rood/oranje vlek rechtsonder, niet zo geslaagd. Deze had je misschien beter iets gelijkmatiger over de achtergrond kunnen verdelen, zodat het niet zo vloekt met de rest van het kleurenschema. De rest van de achtergrond is echter keurig afgewerkt, zonder een overdaad aan effecten. De render van Buffon is in mijn ogen ook niet zo geweldig geplaatst, persoonlijk had ik deze iets meer naar het midden geschoven. De render is echter wel leuk ingeblend, door het zwart van zijn tenue dat overloopt naar de achtergrond. De tekst is een beetje 'cartoony', wat niet helemaal matcht bij de rest van de signature, maar er wel erg leuk uit ziet. In mijn ogen is dit zeker niet je beste signature, maar desalniettemin vind ik 'm toch redelijk geslaagd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.