Syn. Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Goeiemiddag, Ik heb overlaatst een nieuwe laptop gekregen met ingebouwde luidspreker & met webcam. Ik was gisteren bezig met alles wat op mijn laptop stond eens te bekijken en toen kwam ik op het programma van mijn webcam. Maar nu komt mijn nooberige vraag, mijn excuses, hoe neem je in godsnaam op met een webcam? Want ik wil filmpjes maken terwijl ik gitaar speel, maar ik vind niets :') Syn. Reageren
XiPE Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Je kan een programma als Fraps gebruiken. Dit neemt alles op wat er op je beeldscherm openstaat. Reageren
Syn. Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Je kan een programma als Fraps gebruiken. Dit neemt alles op wat er op je beeldscherm openstaat. Ik heb een trial gedownload, maar hoe werkt het, ik ben nogal slecht op dat vlak :') Er staat dat je op een hotkey moet drukken voor op te nemen, maar er gebeurd niets .. xD Reageren
Dieko Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Fraps kan je alleen gebruiken voor games. Ik neem aan dat je Windows Vista of Xp hebt. Ga naar programma's en zoek dan Windows Movie maker op. Daarna moet je naar bestand (rechts boven) en dan video vastleggen. Je kan daarna je kwaliteit selecteren en opnemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.