Jump to content

opnieuw beginnen na save game


p-p

Recommended Posts

hoi, toen ik een save game heb gedownload voor robbing uncle sam moest ik plotseling helemaal overnieuw beginnen! hoe kan dat? en kan ik er wat tegen doen? zou iemand mij ff antwoord willen geven?

thnks, p-p

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet de oorzaak hiervan niet zeker, maar de grootste kans is toch de versie die Illuminati aangaf.

Ga naar je San Andreas map (standaard C:\Rockstar Games\GTA San Andreas) en open dan de map 'data'. Daar zitten veel bestanden in en een paar mappen, open de map 'script'. Daar staan 2 bestanden, 'main.scm' en 'script.img'[1]. Kijk naar de grootte van de 'script.img'[1].

Is de grootte 568 kB, dan moet je een V1 savegame downloaden. In dit topic zijn de V1 savegames te downloaden. Zoek naar 'Robbing Uncle Sam', en download dit bestand om hem dan in je Documenten\GTA San Andreas User Files te zetten.

Is de grootte 562 kB, dan heb je een V2 savegame nodig. Deze vallen hier te downloaden. Gaat precies hetzelfde, zoek naar 'Robbing Uncle Sam' en download dit bestand.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zelf meegemaakt dat toen ik robbing uncle sam downloadde voor versie 2 er niks gebeurde en dat toen ik versie 1 robbing uncle sam downloadde dat ik tóen opnieuw moest beginnen. en ik heb trouwens ook geen 'script.img'... wat ik heb is C:\Users\Pieter-Paul\Documents\GTA San Andreas User Files en niet eerst rockstar ofzo...

gr, p-p

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met een v2 spel een v1 savegame laad wordt altijd een nieuw spel gestart. Als je met een v1 spel een v2 savegame laad zal het spel 'crashen'. Het script bestand zit niet in je 'User Files' map maar in de script-map van de installatie map. Bij een standaard installatie is dat: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script. Maar aangezien jou spel een nieuw spel start na het laden van een v1 savegame hoef je daar niet te kijken want jij hebt v2 van het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...