Jump to content

GTA IV savegames gebonden aan Games for Windows Live account?


ddevries

Recommended Posts

Misschien lukt dat wel als je je savegame op usb zet ofzo, en dan in de savegame map van die andere pc zet. maar zonder dat zal 't sowieso niet lukken. je savegames worden niet online opgeslagen, maar op je pc.

Enkel je achievements worden online gesaved.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien lukt dat wel als je je savegame op usb zet ofzo, en dan in de savegame map van die andere pc zet. maar zonder dat zal 't sowieso niet lukken. je savegames worden niet online opgeslagen, maar op je pc.

Enkel je achievements worden online gesaved.

dus als ik ze op een usb zet, op die andere computer zet, en dan pas inlog zou hte moeten werken?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien lukt dat wel als je je savegame op usb zet ofzo, en dan in de savegame map van die andere pc zet. maar zonder dat zal 't sowieso niet lukken. je savegames worden niet online opgeslagen, maar op je pc.

Enkel je achievements worden online gesaved.

dus als ik ze op een usb zet, op die andere computer zet, en dan pas inlog zou hte moeten werken?

Inderdaad, maar dan zal je wel de hele map met savegames moeten kopiëren, en dus niet alleen de savegame, omdat in die map ook je LIVE gegevens enzo staan.

Je map met savegames kan je hier vinden:

Vista:

C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

XP:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Daarbij moet je dan de map met user_ kopiëren.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien lukt dat wel als je je savegame op usb zet ofzo, en dan in de savegame map van die andere pc zet. maar zonder dat zal 't sowieso niet lukken. je savegames worden niet online opgeslagen, maar op je pc.

Enkel je achievements worden online gesaved.

dus als ik ze op een usb zet, op die andere computer zet, en dan pas inlog zou hte moeten werken?

Inderdaad, maar dan zal je wel de hele map met savegames moeten kopiëren, en dus niet alleen de savegame, omdat in die map ook je LIVE gegevens enzo staan.

Je map met savegames kan je hier vinden:

Vista:

C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

XP:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Daarbij moet je dan de map met user_ kopiëren.

bij mij zijn alle 3 de mappen met user:

-user_e00003029e16ee60

-user_e000090026b252e9

-user_invalid

bij de 1e zitten mn normale savegames en die van autosave

bij de 2e zit er maar 1 in

en bij de 3e zit alleen een DAT-bestand (net als bij die andere 2)

welke moet ik kiezen? :S

(ik heb windows xp)

Bewerkt: door ddevries
Link to comment
Delen op andere websites

[...]

De eerste, ten minste dat denk ik. Voor de zekerheid kan je ze alle drie kopiëren.

Heb je meerdere accounts, of heb je al eens met een ander account op die PC gespeeld, want dat is waarschijnlijk de reden waarom je die tweede map hebt (die derde map hoort zo te zijn).

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

De eerste, ten minste dat denk ik. Voor de zekerheid kan je ze alle drie kopiëren.

Heb je meerdere accounts, of heb je al eens met een ander account op die PC gespeeld, want dat is waarschijnlijk de reden waarom je die tweede map hebt (die derde map hoort zo te zijn).

ik heb op mijn eigen computer (waar ik normaal op speel) GTA IV opnieuw moeten installeren door een virus (windows er opnieuw op moeten zetten) en toen had ik ook al wel een paar dingetjes gedaan maar kwas nog lang niet ver :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dus waar het nu eigluk op neer komt:

- de gehele map met savegames kopiëren naar usb-stick

- bij de andere PC er in zetten

- inloggen

- spelen

klop t zo?

Bewerkt: door ddevries
Link to comment
Delen op andere websites

Dus waar het nu eigluk op neer komt:

- de gehele map met savegames kopiëren naar usb-stick

- bij de andere PC er in zetten

- inloggen

- spelen

klop t zo?

Zo zou het normaal moeten lukken ja.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Dus waar het nu eigluk op neer komt:

- de gehele map met savegames kopiëren naar usb-stick

- bij de andere PC er in zetten

- inloggen

- spelen

klop t zo?

Zo zou het normaal moeten lukken ja.

Veel succes!

thx :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...