.Corneria. Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) Mijn eerste voetbal signature. Robinho Ik vind hem wel geslaagd. Mijn 2de: Cristiano Ronaldo Mijn 3de: Ronaldinho Mijn 4de: Iniesta Rates please. .Corneria. Bewerkt: 24 mei 2009 door .Corneria. Reageren
Suarez Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) Het is "Robinho". ;P Maar los van dat, zeker een mooie sig! Bewerkt: 21 mei 2009 door Suarez Reageren
.Corneria. Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Het is "Robinho". ;PMaar los van dat, zeker een mooie sig! Damn. Toch bedankt om het te melden. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Update: Rates please? Kan een mod de titel veranderen in "Mijn Voetbal Galerij"? >>> Door Jay;: Done.<<< Alvast bedankt, .Corneria. Reageren
gonzo Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Ik vind die van Robinho niet zo gelukt. Die achter grond kleur past en er is helaas bijna niks aan gedaan imo. 6/10 Die van C.Ronaldo vind ik wel wat beter, alleen ik haat hem 8/10 Reageren
.Corneria. Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Update: Rates please! .Corneria. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Dat vind ik wel een mooie Leuk gedaan dat je dat gezicht nog een x kleiner ernaast heb gezet maar wat doet dat roze vlak daar links 8/10 omdat sommige letters een beetje onleesbaar zijn en dat roze vlak= Reageren
.Corneria. Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Update: Rates please!! .Corneria. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Ik zal op alle 4 in het algemeen reageren. Allereerst doe je heel erg veel met je achtergrond en allerlei effecten, opzich is dat wel goed het is erg opvallend en zeer kleurrijk. Alleen heb ik het idee dat er iets te veel enthousiasme in zit, eigenlijk zo veel dat de orde in jou signature's wat verloren is gegaan. Er zit niet echt 1 duidelijke structuur of effecten in, nee volgens mij zijn het er wel 10 Dat is uiteraard heel creatief van je, maar een beetje verwarrend en over de top. Je render probeer je in te blenden, moet je zeker doen. Maar in dit geval heb je het zo enorm in je achtergrond proberen te werken, dat de structuur en effecten dwars door de voetbal speler(s) heen gaan, dat is wel jammer want de render mag wel helder en duidelijk zichtbaar blijven. Kortom niet slecht, maar ik zou het net even wat rustiger houden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.