leeuw467 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Hoe vinden jullie Middle park? Vinden jullie dat het veel op de echte central park lijkt? Ik wel en jullie? Kan je codes die je op je Gsm gezet hebt terug verwijderen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) Hoe vinden jullie Middle park?Vinden jullie dat het veel op de echte central park lijkt? Ik wel en jullie? Kan je codes die je op je Gsm gezet hebt terug verwijderen? Hoe ik middle park vind? Gewoon bij Star junction naar boven gaan en daar is het Jep, hier zijn al veel topics over gemaakt En nee je kan die codes niet terugzetten/verwijderen Bewerkt: 21 mei 2009 door Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Hoe vinden jullie Middle park?Vinden jullie dat het veel op de echte central park lijkt? Ik wel en jullie? Kan je codes die je op je Gsm gezet hebt terug verwijderen? Hoe ik middle park vind? Gewoon bij Star junction naar boven gaan en daar is het Jep, hier zijn al veel topics over gemaakt En nee je kan die codes niet terugzetten/verwijderen misschien bedoeld hij of we het op central park vinden lijken.ik wel. en je kan die codes niet verwijderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Hoe vinden jullie Middle park?Vinden jullie dat het veel op de echte central park lijkt? Ik wel en jullie? Kan je codes die je op je Gsm gezet hebt terug verwijderen? Je 1ste vraag: ja ik vind van wel en ik hang er ook graag rond met niko Je 2de vraag: nee dit kan helaas niet, maar waarom zou je dat willen, ik vind het juist handig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Middle park hebben ze heel mooi gemaakt. Een geslaagde versie van central park is het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.