Jump to content

gameplay gta sa is trager na mods instaleren

Recommended Posts

Geplaatst:

yo ik heb net een stuk of 20 mods gedownload en geinstaleerd op gta sa zo als het moet en daarna wilde ik gta sa opstarten en de gameplay was in slowmotion en is heel ambetant dus weet iemand hoe dat komt is dat van TE VEEL mods in 1 keer geinstaleerd of is dat gewoon te veel mods ofzo dus weet iemand hoe dat komt?

grts :cya:

Geplaatst:
yo ik heb net een stuk of 20 mods gedownload en geinstaleerd op gta sa zo als het moet en daarna wilde ik gta sa opstarten en de gameplay was in slowmotion en is heel ambetant dus weet iemand hoe dat komt is dat van TE VEEL mods in 1 keer geinstaleerd of is dat gewoon te veel mods ofzo dus weet iemand hoe dat komt?

Volgens mij licht het het meest aan te veel mods.

In een keer installeren kan ook vertraging opleveren

Geplaatst:

Volgens mij licht het het meest aan te veel mods.

In een keer installeren kan ook vertraging opleveren

hoe kan ik dan gta sa terug sneller laten werken?

Geplaatst: (bewerkt)

Er is ook een cheat die het spel slomer maakt.

Deze cheat maakt het spel sneller:

YSOHNUL

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:
Er is ook een cheat die het spel slomer maakt.

Deze cheat maakt het spel sneller:

YSOHNUL

Ik denk niet echt dat hij het bedoelt

Maar ik denk gewoon simpelweg, de (onbelangrijkste) mods verwijderen ;)

Geplaatst:

het zijn idd de mods die eht vertragen, de mods zijn van veel hogere kwaliteit en vereisen dus ook veel meer geheugen/processor/grafische kracht.

Geplaatst:

je kunt het beste ongeveer als je 10 mods hebt geinstaleert met imgtool ofzo dan rebould en je pc opnieuw opstarten

werkt bij mij wel,

en als ik da nie doe dan is gta sa nog slomer dan normaal=[

Geplaatst: (bewerkt)
je kunt het beste ongeveer als je 10 mods hebt geinstaleert met imgtool ofzo dan rebould en je pc opnieuw opstarten

werkt bij mij wel,

en als ik da nie doe dan is gta sa nog slomer dan normaal=[

yo het geen dat je zegde helpt niet maar ik denkt wel dat ik weet dat het is denk ik;

ik begin enkel maar een trage gameplay te krijgen als ik op de copbike ga want 1 van mijn mods was een andere copbike dus de copbike is gemod en ik denk dat het daar door komt dus nu heb ik een bestand aanvraag gedaan voor de orgineele copbike en ik denk dat het dan beter is maar maar dat weet ik nog niet want niemand heeft hem al gestuurd maar toch bedankt omdat je mij probeerde te helpen ^_^

dank U :cya:

Bewerkt: door woody268
Geplaatst:

zoals ik al zei...

het zijn idd de mods die eht vertragen, de mods zijn van veel hogere kwaliteit en vereisen dus ook veel meer geheugen/processor/grafische kracht.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...