Mevin Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) Op WikiGTA staan alleen maar de knoppen voor op de PS3 en Xbox 360 Weet iemand wat de knoppen zijn voor op de PC? EDIT: De specials, niet het bewegen van de blokjes. Bewerkt: 21 mei 2009 door Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 gewoon de pijltjes die je gebruikt om te lopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 gewoon de pijltjes die je gebruikt om te lopen je gebruikt standaard niet de pijltjes maar de q, s, d, z. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 gewoon de pijltjes die je gebruikt om te lopen je gebruikt standaard niet de pijltjes maar de q, s, d, z. weet je eht zeker? ik kan me herrineren dat ik het gewoon met de pijltjes deed hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) gewoon de pijltjes die je gebruikt om te lopen je gebruikt standaard niet de pijltjes maar de q, s, d, z. weet je eht zeker? ik kan me herrineren dat ik het gewoon met de pijltjes deed hoor Ja dat weet ik wel, alleen de bonussen en de specials hoe doe je die? EDIT: Sorry voor de onduidelijk uitleg Bewerkt: 21 mei 2009 door Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 bonussen en specials in qubed? daar heb ik nog neit van gehoord dus kan ik je ook neit mee helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 bonussen en specials in qubed? daar heb ik nog neit van gehoord dus kan ik je ook neit mee helpen Dan moet je ook niet posten. Volgens mij doe je dat met de actie-toets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) bonussen en specials in qubed? daar heb ik nog neit van gehoord dus kan ik je ook neit mee helpen Dan moet je ook niet posten. Volgens mij doe je dat met de actie-toets. Actietoets Gewoon klikken? Er waren volgens mij meerdere Specials met verschillende knoppen EDIT: Ik heb bij de Tut gekeken en het waren de knoppen: 1, 2, 3, 4. Bewerkt: 23 mei 2009 door Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.