hansknapp123 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 hey, ik heb gta 4 zojuist aangeschaft maar wat mij opvalt is dat hij altijd automatische updates doet: (en normaal zij updates toch voor het verbeteren van de prestaties of het corrigeren van errors) ik kan het spel perfect spelen op mijn pc -intel quatro core 2.66 ghz -4gb ram -500gb hard drive -nvidea ge force 9800gt 500mb 1. maar mijn vraag is; kan het mogelijk zijn om het te spelen op mijn laptop met de nodige updates? en ook met de nodige OVERCLOCK tools? ik had het vroeger wel al eens geïnstalleerd op mijn laptop maar je zag geen beeld als je op 'new game' klikte maar als je op grafics klikte dan stond er in het groen dat hij genoeg mb over had laptop: intel dual core 1.7ghz nvidea geforce 7300 met 128mb hard drive +200gb 2de vraag: als ik windows xp op mijn laptop zet staat er aangegeven nvidea geforce 7300 met 258 mb maar weet iemand hoe ik dit moet aanpassen in windows vista (want daar geeft hij maar 128mb aan) alvast bedankt voor de reacties Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 je laptop gaat eht niet draaien, dat word onmogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hansknapp123 Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 je laptop gaat eht niet draaien, dat word onmogelijk. mja toch: bekijk dit eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 je gaat het neit halen punt uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Mocht je een second opinion nodig hebben: Nee, het gaat niet werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Overclocken. Een laptop overclocken is wel het domste wat je kan doen. Die dingen worden super snel warm, en dan kun je hem weg gooien. En zelfs al overclock je hem met 100% is hij nog veel te sloom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.