Morph1 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 ik heb dus een deadmatch en een race in MTA gemaakt, maar ik weet niet presies hoe je dat in een pawno bestand zet, eerst moet je naar zo'n converter en dan moet je dat ergens in je script plakken maar ik weet niet waar en hoe enz, kan iemand me dat ff goed uitleggen??? Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Eerst ga je naar deze site om je map te converteren. Vervolgens plak je de geconverteerde objecten en voertuigen in Pawno onder OnGameModeInit. Reageren
Morph1 Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 jah maar waar kan je die map invoeren op die site??? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Linksboven staat een tekstvak, met rechts de knop Bladeren... Druk op deze knop, zoek naar je .map bestand. Klik op de lijst met 'IPL File Format', en kies dan 'Pawn Code for SA:MP'. Kopieer de code in het onderste vak in je .pwn bij de OnGameModeInit (oid). Reageren
Morph1 Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 laat maar, heb zelf wat lopen kloten en nu doet hij het slotje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.