Jump to content

gta IV Lost and Damned


GTAKevin023

Recommended Posts

Als het voor de PC komt, zal het wel een aantal centen opleveren. Velen vonden het jammer dat hij alleen voor de Xdoos kwam.

enne...2e expansion?? Heb de laaste 2-3 maanden geen nieuws gevolgd.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wel kans dat er over een aantal maanden een doosje met beide contents in de winkel ligt. Maar dan niet met een CDtje, maar waarschijnlijk gewoon met een code. Waarmee je beide games kan downloaden van Xlive Marketplace. Verder verwacht ik er niet veel van. Ik denk dat we na deze contents kunnen gaan wachten op een nieuwe GTA...

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wel kans dat er over een aantal maanden een doosje met beide contents in de winkel ligt. Maar dan niet met een CDtje, maar waarschijnlijk gewoon met een code. Waarmee je beide games kan downloaden van Xlive Marketplace. Verder verwacht ik er niet veel van. Ik denk dat we na deze contents kunnen gaan wachten op een nieuwe GTA...

gingen ze geen 3 contents maken in totaal?

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wel kans dat er over een aantal maanden een doosje met beide contents in de winkel ligt. Maar dan niet met een CDtje, maar waarschijnlijk gewoon met een code. Waarmee je beide games kan downloaden van Xlive Marketplace. Verder verwacht ik er niet veel van. Ik denk dat we na deze contents kunnen gaan wachten op een nieuwe GTA...

gingen ze geen 3 contents maken in totaal?

nee 2 contents toch die een met Johny Clebitz en Luis Lopez

Link to comment
Delen op andere websites

R* houd zich inderdaad alleen bezig met DLC voor de XBOX360.

- The Lost and Damned : al gereleased

- Blood and four leaf clover: komt eind van het jaar

Microsoft heeft veel geld betaald om deze DLC packages alleen op de XBOX te krijgen. Al is het wel mogelijk dat de ook op de PC komen, omdat GfwL ook van Microsoft is.

Maar er is nog niets officieels over bekend, dus niemand weet of die op de PC komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ie in elk geval op PC uitkomt!!!!! Met wat geluk is ie voor een bepaalde tijd gereserveerd door Microsoft en echt als DLC en komt ie na een jaar of 2 voor PS3 in een doosje. Een bluray is tenslotte geen downloadable content :-) maar serieus het zou me niks verbazen als ie toch ooit komt... aan bijna alle game contracten zit een periode verbonden. Rockstar is ook niet gek en de fans kopen het toch wel.

In elk geval om rockstar te helpen herrinneren heb ik een tribute trailer in elkaar geflanst met Niko Bellic bij The Lost met de GTA IV video editor. Ik zou het leuk vinden als jullie hem veel hoge ratings geven en veel comments met dat we The Lost and Damned willen voor PC (en PS3 maar daar worden ze inmiddels moe van denk ik). Misschien dat het helpt..!

Bewerkt: door DCLXVI
Link to comment
Delen op andere websites

In elk geval om rockstar te helpen herrinneren heb ik een tribute trailer in elkaar geflanst met Niko Bellic bij The Lost met de GTA IV video editor. Ik zou het leuk vinden als jullie hem veel hoge ratings geven en veel comments met dat we The Lost and Damned willen voor PC (en PS3 maar daar worden ze inmiddels moe van denk ik). Misschien dat het helpt..!

Dat gaat nooit lukken, R* is namelijk verbonden aan het contract, misschien wil R* hem wel op de Ps3 en Pc uitbrengen maar dat gaat nu niet meer, als dat contract er niet was dan was hij overal wel opgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou egt stom zijn als deze de niewe dlc ook alleen voor de xdoos zou komen dat is gwn *******!

Die is ook exclusive, MS heeft voor 2 DLC's betaald.

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

In elk geval om rockstar te helpen herrinneren heb ik een tribute trailer in elkaar geflanst met Niko Bellic bij The Lost met de GTA IV video editor. Ik zou het leuk vinden als jullie hem veel hoge ratings geven en veel comments met dat we The Lost and Damned willen voor PC (en PS3 maar daar worden ze inmiddels moe van denk ik). Misschien dat het helpt..!

Dat gaat nooit lukken, R* is namelijk verbonden aan het contract, misschien wil R* hem wel op de Ps3 en Pc uitbrengen maar dat gaat nu niet meer, als dat contract er niet was dan was hij overal wel opgekomen.

o sorry, wist niet dat jij het contract gelezen had en voor hoelang het vast ligt enzo.. ik bedoel niet persee nu, maar ooit... rate m'n video nou maar mensen, aan negativiteit hebben we niks... ;) thanks!

Bewerkt: door DCLXVI
Link to comment
Delen op andere websites

denk je dat ze er winst aan maken als ze hem over 2 jaar nog voor de ps3 en pc in de winkels leggen? Nee, dan is gta5 alweer in de winkels en de mensen lopen echt neit warm voor een content dat ene aantal wagens toevoegt en ene nieuw verhaaltje. Tegen die tijd is het modden alweer zo ver dat er al weer ene aantal tc's zijn en een hoop andere mods dat mesne neit warm lopen voor een paar extra autotjes va r* as ze veel mooiere autos kunnen downloaden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...