Jump to content

gta IV Lost and Damned


GTAKevin023

Recommended Posts

denk je dat ze er winst aan maken als ze hem over 2 jaar nog voor de ps3 en pc in de winkels leggen? Nee, dan is gta5 alweer in de winkels en de mensen lopen echt neit warm voor een content dat ene aantal wagens toevoegt en ene nieuw verhaaltje. Tegen die tijd is het modden alweer zo ver dat er al weer ene aantal tc's zijn en een hoop andere mods dat mesne neit warm lopen voor een paar extra autotjes va r* as ze veel mooiere autos kunnen downloaden

Ik denk zeker wel dat ze dan nog winst maken.. en er nog een hoop mensen warm voor lopen. (zeker gamende bikers en metalheads enzo) alle versies van gta worden nog steeds vollop verkocht en gespeeld. (ik leen een vriend van me net m'n san andreas boek uit en iemand van werk zegt net weer met gta 1 bezig te zijn) of kijk eens naar een spel als counterstrike, miljoenen zijn nog jaren 2.5 blijven spelen toen source uitkwam en miljoenen spelen nog steeds source. Hoe oud is dat? Halflife 2 wordt zelfs velen jaren later nog uitgebracht en redelijk goed verkocht op PS3. Ik zou het zeker weten kopen nog over 2 jaar jaar!

Als het toch op de plank ligt en ze kunnen het uitgeven geven ze het uit.. het is niet zo dat het opnieuw gemaakt hoeft te worden ofzo.. als het komt ligt het allang klaar... vergeet ook niet Games for Windows Live is gekoppeld aan xbox live (ik chat gewoon met m'n xbox vrienden vanaf pc) De PC versie van gta is nog maar een half jaartje uit, dus de kans is denk ik best nog wel groot dat ie nog op PC komt. Dat zou ook het mooist zijn want mijn pc draait gta beter dan de ps3 en xbox bij elkaar. Mensen die zeggen dat het een slechte port is hebben een dual core of minder. (en je kunt niet echt spreken van een vind ik port, xbox is gewoon een pc in een doosje)

Bewerkt: door DCLXVI
Link to comment
Delen op andere websites

denk je dat ze er winst aan maken als ze hem over 2 jaar nog voor de ps3 en pc in de winkels leggen? Nee, dan is gta5 alweer in de winkels en de mensen lopen echt neit warm voor een content dat ene aantal wagens toevoegt en ene nieuw verhaaltje. Tegen die tijd is het modden alweer zo ver dat er al weer ene aantal tc's zijn en een hoop andere mods dat mesne neit warm lopen voor een paar extra autotjes va r* as ze veel mooiere autos kunnen downloaden

op de ps3 kan je geen mods gebruiken hoor :D

Link to comment
Delen op andere websites

denk je dat ze er winst aan maken als ze hem over 2 jaar nog voor de ps3 en pc in de winkels leggen? Nee, dan is gta5 alweer in de winkels en de mensen lopen echt neit warm voor een content dat ene aantal wagens toevoegt en ene nieuw verhaaltje. Tegen die tijd is het modden alweer zo ver dat er al weer ene aantal tc's zijn en een hoop andere mods dat mesne neit warm lopen voor een paar extra autotjes va r* as ze veel mooiere autos kunnen downloaden

op de ps3 kan je geen mods gebruiken hoor :D

Nee idd en dat zal ook nooit gebeuren aangezien het überhaupt nog nooit iemand is gelukt om een spel te hacken.

En daarnaast heb je een dure Blu-Ray brander nodig en Blu-Ray disc.

Link to comment
Delen op andere websites

Zal later gta IV Lost and Damned gewoon op de cd komen en de winkel ingaan als rockstargames ziet dat Lost and Damned veel mensen niet hebben?

Kort maar krachtig: Nee.

Denk van wel , aangezien (van zien lezen (horen zeggen)) dat ze maar voor een bepaalde tijd hebben betaald.

Link to comment
Delen op andere websites

R* houd zich inderdaad alleen bezig met DLC voor de XBOX360.

- The Lost and Damned : al gereleased

- Blood and four leaf clover: komt eind van het jaar

De naam is fout en hij komt deze Herfst. Fall is namelijk de herfst :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

R* houd zich inderdaad alleen bezig met DLC voor de XBOX360.

- The Lost and Damned : al gereleased

- Blood and four leaf clover: komt eind van het jaar

De naam is fout en hij komt deze Herfst. Fall is namelijk de herfst :puh:.

precies! de naam is GTA IV: The Ballad of Gay Tony

zou dat betekenen Blood and Four Leaf Clover voor iedereen uitkomen? Er zitten wel een hoop maps en textures van Ieren in de PC versie die ik niet in het spel heb gezien.. (of ik heb niet goed opgelet)

en bekijk nog ff m'n videootje, is goed voor m'n kijkcijfers :)

theballadofgaytony.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

R* houd zich inderdaad alleen bezig met DLC voor de XBOX360.

- The Lost and Damned : al gereleased

- Blood and four leaf clover: komt eind van het jaar

De naam is fout en hij komt deze Herfst. Fall is namelijk de herfst :puh:.

precies! de naam is GTA IV: The Ballad of Gay Tony

zou dat betekenen Blood and Four Leaf Clover voor iedereen uitkomen? Er zitten wel een hoop maps en textures van Ieren in de PC versie die ik niet in het spel heb gezien.. (of ik heb niet goed opgelet)

en bekijk nog ff m'n videootje, is goed voor m'n kijkcijfers :)

theballadofgaytony.jpg

Zucht, Blood and Four Leaf Clover was een gerucht dat de 2de DLC zo zou heten. Maar dat is dus niet zo dus, Blood and Four Leaf Clover is gewoon een naam wat nu niet meer waar is en dus ook geen content is. :7

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...