Jump to content

in limousine als pasagier zitten


SNIPER44

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb net weer een foto gezien van niko die als passagier in een limousine zit.

Kan dit of gebruikte die persoon dan een mod.

groetjes

SNIPER

Nee dat kan helaas niet zoals heel veel dingen die rockstar er gewoon bij had moeten doen maar nog steeds een tof spel

Bewerkt: door Mr.Bellic
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik heb net weer een foto gezien van niko die als passagier in een limousine zit.

Kan dit of gebruikte die persoon dan een mod.

groetjes

SNIPER

Op de PC kan het met de inGame Trainer. Je drukt dan op F1 en navigeert naar Quick Options, waarna je op Enter car as passenger drukt (kan bij elke auto). ;)

Alleen gaat hij dan meestal voorin zitten...

trainer190_main.jpg

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

In een trailer van GTA IV zag je Niko toch ook achterin een limo zitten? (weet nie meer welke trailer maar ik denk 3de) hoe deden ze dit dan?

EDIT : ff opgezocht het is in de 4de trailer.

op 29 seconden ongeveer.

PS. ik het de hele Link geschreven omdat ik niet weet hoe je bijvoorbeeld klik maakt en dat als je d'r op klikt je naar de link gaat.

GnR61

Bewerkt: door GunsNroses61
Link to comment
Delen op andere websites

PS. ik het de hele Link geschreven omdat ik niet weet hoe je bijvoorbeeld klik maakt en dat als je d'r op klikt je naar de link gaat.

GnR61

Als je dat wil doen dan klik je gewoon op 'link invoeren' dat is het kleine afbeeldinkje naast de smiley boven je tekstblok.

Je klikt daarop, dan vul je de link in. Daarna vul je de woorden in waarvan je wilt dat de mensen in het forum het zullen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat wil doen dan klik je gewoon op 'link invoeren' dat is het kleine afbeeldinkje naast de smiley boven je tekstblok.

Je klikt daarop, dan vul je de link in. Daarna vul je de woorden in waarvan je wilt dat de mensen in het forum het zullen zien.

Thx

Ontopic :

Maar je moet dus eigenlijk wel op een manier in de limo kunnen kijk maar naar mijn andere post.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar je moet dus eigenlijk wel op een manier in de limo kunnen kijk maar naar mijn andere post.

om in de limo te kunnen kijken zul je al met een first persons view moeten werken.

das ook een mod. maar ik heb eens gezocht en de enige first persons view is eentje die werkt met de 1e patch

Link to comment
Delen op andere websites

Maar kijk in de 4de trailer kun je ook Niko als passagier achter in een Limo zitten, ik denk neit dat Rockstar daar een mod heeft gebruikt.

tsja, die mannen hebben zo veel meer dat wij niet hebben ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar kijk in de 4de trailer kun je ook Niko als passagier achter in een Limo zitten, ik denk neit dat Rockstar daar een mod heeft gebruikt.

Die vingoreloze handschoenen zitten er ook niet in en die staan zelfs op de achterkant van het doosje. :/

Waarschijnlijk luktehet niet omdat er in te krijgen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Oke dan is dit ook weer duidelijk. dan mag er volgens mij een :slotje: op

GnR61

Edit : 200e post :D

>>> Door Hanneswasco: Hoe zou jij dat nu weten? Gelieve niet meer om slotjes te vragen.<<<

Nog n's edit : Srry Hannes :$

Bewerkt: door GunsNroses61
Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel mogelijk in de PC versie. Verander de Cavalcade (of Roman's Taxi) die Roman je stuurt door middel van zijn Special Ability, in een Limo. Door de data te veranderen. Maar ik heb de PC versie niet, dus weet ook niet hoe dat moet. Er zal wel een mapje bestaan dat zo'n naam heeft, met de auto data erin, die zul je waarschijnlijk moeten veranderen in die van de Stretch.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel mogelijk in de PC versie. Verander de Cavalcade (of Roman's Taxi) die Roman je stuurt door middel van zijn Special Ability, in een Limo. Door de data te veranderen. Maar ik heb de PC versie niet, dus weet ook niet hoe dat moet. Er zal wel een mapje bestaan dat zo'n naam heeft, met de auto data erin, die zul je waarschijnlijk moeten veranderen in die van de Stretch.

R* zal zelf wel mods hebben die ze gebruiken. en zelf maakten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...