SNIPER44 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Hoi, Ik heb net weer een foto gezien van niko die als passagier in een limousine zit. Kan dit of gebruikte die persoon dan een mod. groetjes SNIPER Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) Hoi,Ik heb net weer een foto gezien van niko die als passagier in een limousine zit. Kan dit of gebruikte die persoon dan een mod. groetjes SNIPER Nee dat kan helaas niet zoals heel veel dingen die rockstar er gewoon bij had moeten doen maar nog steeds een tof spel Bewerkt: 21 mei 2009 door Mr.Bellic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) Hoi,Ik heb net weer een foto gezien van niko die als passagier in een limousine zit. Kan dit of gebruikte die persoon dan een mod. groetjes SNIPER Op de PC kan het met de inGame Trainer. Je drukt dan op F1 en navigeert naar Quick Options, waarna je op Enter car as passenger drukt (kan bij elke auto). Alleen gaat hij dan meestal voorin zitten... Bewerkt: 21 mei 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 ok, ik weet al genoeg, bedankt allebei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) In een trailer van GTA IV zag je Niko toch ook achterin een limo zitten? (weet nie meer welke trailer maar ik denk 3de) hoe deden ze dit dan? EDIT : ff opgezocht het is in de 4de trailer. op 29 seconden ongeveer. PS. ik het de hele Link geschreven omdat ik niet weet hoe je bijvoorbeeld klik maakt en dat als je d'r op klikt je naar de link gaat. GnR61 Bewerkt: 22 mei 2009 door GunsNroses61 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 PS. ik het de hele Link geschreven omdat ik niet weet hoe je bijvoorbeeld klik maakt en dat als je d'r op klikt je naar de link gaat.GnR61 Als je dat wil doen dan klik je gewoon op 'link invoeren' dat is het kleine afbeeldinkje naast de smiley boven je tekstblok. Je klikt daarop, dan vul je de link in. Daarna vul je de woorden in waarvan je wilt dat de mensen in het forum het zullen zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 Als je dat wil doen dan klik je gewoon op 'link invoeren' dat is het kleine afbeeldinkje naast de smiley boven je tekstblok. Je klikt daarop, dan vul je de link in. Daarna vul je de woorden in waarvan je wilt dat de mensen in het forum het zullen zien. Thx Ontopic : Maar je moet dus eigenlijk wel op een manier in de limo kunnen kijk maar naar mijn andere post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2009 Maar je moet dus eigenlijk wel op een manier in de limo kunnen kijk maar naar mijn andere post. om in de limo te kunnen kijken zul je al met een first persons view moeten werken. das ook een mod. maar ik heb eens gezocht en de enige first persons view is eentje die werkt met de 1e patch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2009 Maar kijk in de 4de trailer kun je ook Niko als passagier achter in een Limo zitten, ik denk neit dat Rockstar daar een mod heeft gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2009 Maar kijk in de 4de trailer kun je ook Niko als passagier achter in een Limo zitten, ik denk neit dat Rockstar daar een mod heeft gebruikt. tsja, die mannen hebben zo veel meer dat wij niet hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2009 Maar kijk in de 4de trailer kun je ook Niko als passagier achter in een Limo zitten, ik denk neit dat Rockstar daar een mod heeft gebruikt. Die vingoreloze handschoenen zitten er ook niet in en die staan zelfs op de achterkant van het doosje. :/ Waarschijnlijk luktehet niet omdat er in te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2009 Over die limo , Zij hebben stuff die wij niet hebben zo , zij hebben EXPERIENCE =D Zij kunne da wel change hé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) Oke dan is dit ook weer duidelijk. dan mag er volgens mij een op GnR61 Edit : 200e post >>> Door Hanneswasco: Hoe zou jij dat nu weten? Gelieve niet meer om slotjes te vragen.<<< Nog n's edit : Srry Hannes :$ Bewerkt: 24 mei 2009 door GunsNroses61 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) Het is wel mogelijk in de PC versie. Verander de Cavalcade (of Roman's Taxi) die Roman je stuurt door middel van zijn Special Ability, in een Limo. Door de data te veranderen. Maar ik heb de PC versie niet, dus weet ook niet hoe dat moet. Er zal wel een mapje bestaan dat zo'n naam heeft, met de auto data erin, die zul je waarschijnlijk moeten veranderen in die van de Stretch. Bewerkt: 24 mei 2009 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 Het is wel mogelijk in de PC versie. Verander de Cavalcade (of Roman's Taxi) die Roman je stuurt door middel van zijn Special Ability, in een Limo. Door de data te veranderen. Maar ik heb de PC versie niet, dus weet ook niet hoe dat moet. Er zal wel een mapje bestaan dat zo'n naam heeft, met de auto data erin, die zul je waarschijnlijk moeten veranderen in die van de Stretch. R* zal zelf wel mods hebben die ze gebruiken. en zelf maakten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.