Jump to content

Multiplayer


DaRick1993

Recommended Posts

Mijn rank wil niet meer stijgen in GTA IV multiplayer.

Bijvoorbeeld:

Ik verdien wat geld in deathmatch

Save de game

Sluit spel af

Sluit playstation 3 af

Kom ik later weer terug op gta iv online, dan zie ik dan ik hetzelfde geldbedrag heb

Het spel heeft het geld van die ene deathmatch er niet meer bij opgeteld.

Dus ik zit vast op een bepaald geldbedrag en kan niet meer stijgen.

Mijn vriend heeft dit ook al

Weet iemand hier een oplossing voor, dat ik weer kan stijgen.

Alvast bedankt.

Bewerkt: door DaRick1993
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou soms tijd kunnen kosten voordat het opgeslagen wordt, misschien door overbelast. Tja, wat kan je er dan aan doen? Eigenlijk niet zo heel veel. Je moet dan gewoon opnieuw beginnen, waarschijnlijk speel je op PS3. Wat je dan kan doen is misschien bellen. Maar daar weet ik verder niks van :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Probleem heb ik ook vaak op de ps3, vaak staat het er een tijd later wel gewoon weer bij opgeteld, maar soms zijn je verdiende punten ook ineens in het niets verdwenen. heel vervelend

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het ook zijn dat je player match doet ipv Ranked match? want ik deed dat ook een tijdje en dat geld komt er niet bij je totaal.

GnR61

Het geld komt bij mij wel bij het totaal. Maar als ik het spel opnieuw opstart staat er weer het oude totaal.

En hoe doe je dan een player match?

Het zou soms tijd kunnen kosten voordat het opgeslagen wordt, misschien door overbelast. Tja, wat kan je er dan aan doen? Eigenlijk niet zo heel veel. Je moet dan gewoon opnieuw beginnen, waarschijnlijk speel je op PS3. Wat je dan kan doen is misschien bellen. Maar daar weet ik verder niks van :7 .

Hoe doe je dan opnieuw beginnen op de playstation 3?

Ik heb het net weer getest en het doet het weer niet.

Bewerkt: door DaRick1993
Link to comment
Delen op andere websites

Probleem heb ik ook vaak op de ps3, vaak staat het er een tijd later wel gewoon weer bij opgeteld, maar soms zijn je verdiende punten ook ineens in het niets verdwenen. heel vervelend

Het is opgelost, het is er weer gewoon bijgeteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...