Qub1 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Ik gebruik SAT (San Andreas Teleporter) en ik ga eerst in Zero's RC Shop, en dan teleport ik naar het brothel, en dan val ik omlaag en zie ik in de lucht een geel ding (ik kan het niet anders omschrijven) en dan val ik naar beneden. Dus zet ik "int" (geen idee wat het is) in mijn SAT op 1, en dan als ik weer naar Zero's ga en dan weer teleport dan kom ik in een zwarte kamer, met iets dat lijkt op een spiegel (ik kan mezelf zien), waar ik doorheen kan lopen. Wat is dit? Ik zit toch in de goede hemel? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) Gebruik int id 6. Vul dit in onderaan en druk op Teleport. Opmerking: Bij een Engelse Windows, verander alle komma's in punten. Bewerkt: 21 mei 2009 door Donald F. Duck Reageren
Basssss Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Int staat voor het interior. Op deze pagina staan de ID's bij de juiste hemels, die kunnen nog wel eens van pas komen. Reageren
Qub1 Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Erg bedankt voor al jullie reacties! Het werkt nu helemaal perfect. Die pagina kwam zoals je al zei goed van pas! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.