gtafreak321 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 hallo allemaal ik heb een probleem mijn mijn PS3 en/of router. dit gaat niet echt over gta maar meer over de verbinding want ik lag constant en ik weet niet waar het aan ligt ik heb mijn router al een paar keer gereset en mijn PS heb ik weer een beetje leeg gemaakt ( er stond een hoop zooi op ) maar hij lagt nu nog steeds. met GTA is dit nog niet zo erg maar als ik COD doe dan is het wel behoorlijk irritant. zou dit iets met overbelasting te maken kunnen hebben ( ik denk het zelf bijna niet want ik ben niet meer gaan spelen) alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Kan ook aan de servers liggen, aangezien al die servers worden gedraait bij Sony. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 Ik heb ook ergens gelezen dat ongeveer het eerste jaar (bijna) geen problemen zijn met de PS3 maar dat het pas na een jaar kwam, geen idee hoe je het kan verhelpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 ik heb vannacht mijn router ff de hele nacht uitgehad en volgens mij doet hij het weer fatsoenlijk, want hij is ook al meer dan een half jaar non stop aan geweest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 ik heb vannacht mijn router ff de hele nacht uitgehad en volgens mij doet hij het weer fatsoenlijk, want hij is ook al meer dan een half jaar non stop aan geweest. Daarnet met GTA & CoD lagte je niet meer nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.