thuron Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Ik heb in mijn trucksysteem een nieuw laadstation gemaakt, waar een ander soort trailer staat dan bij het eerste laadstation. Nu wil ik dat je de trailers van het tweede laadstation niet kunt verkopen bij de uitlaadstations van het eerste laadstation. dat heb ik zo al geprobeert: if(GetVehicleTrailer(truck[i]) == trailer[i]) . Maar ik zou niet weten waar en hoe ik dat dan zou moeten plaatsen. hier is het stuk script waar het in moet komen: if(IsTrailerAttachedToVehicle(truck[i])) { if(PlayerToPoint(10.0,playerid,sfunload1)){ GivePlayerMoney(playerid,trucksell1); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, stringtrucksell1); } else if(PlayerToPoint(10.0,playerid,sfunload2)) { GivePlayerMoney(playerid,trucksell2); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, stringtrucksell2); } DetachTrailerFromVehicle(truck[i]); RemovePlayerMapIcon(playerid, 1); SetPlayerMapIcon(playerid,0,-1834.4691, 129.1151, 15.1171,51,0); SetTimer("trailerrespawn",1,false); SetVehicleToRespawn(trailer[i]); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You don't have anything to sell!"); } } } } ik hoop dat een van jullie mij erbij kan helpen. (Sir) Thuron Reageren
Crusher!! Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 kan je iets precisser zijn, zelfs na 10x lezen snap ik je vraag nie Reageren
thuron Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 nou, ik heb een 2e laadstation gemaakt waar je eeen trailer aan je truck kun zetten. de trailers die daar staan, zijn andere trailers dan die bij het 1e laadstation staan. nu wil ik dat je bij het 1e UITlaad station, alleen terecht kun met trailers van het 1e laadstation, en niet ook met trailers van het 2e laadstation. zo wel duidelijker? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ik zou zeggen, doe iets van het volgende: -Check, zodra een trailer wordt aangekoppeld, bij welk laadstation de speler is. -Sla op dat de speler een trailer van bv 2 heeft, bijvoorbeeld trailerstation[playerid] = 2 -Zodra de trailer wordt bezorgd, check je of het de goede trailersoort is door bijvoorbeeld if (trailerstation[playerid] == 2) { etc Probeer het eens zou ik zeggen Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
thuron Geplaatst: 29 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 hmm, dat word nog een probleem, want er is geen callback OnVehicleAttachTrailer. of kan ik dat gewoon zo maken??: native OnVehicleAttachTrailer(vehicleid,trailerid) public OnVehicleAttachTrailer(vehicleid,trailerid) { return 1 } Reageren
Crusher!! Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 THURON WAAR HEB JIJ LEREN SCRIPTEN? OP BREI-LES?? native OnVehicleAttachTrailer(vehicleid,trailerid) //wtf native?? public OnVehicleAttachTrailer(vehicleid,trailerid) { return 1 } °°°°°°°°°°°°°°° forward OnVehicleAttachTrailer(vehicleid,trailerid) //zo ist bttr, alleen hier heb je dnek niet veel aan public OnVehicleAttachTrailer(vehicleid,trailerid) { return 1 } Reageren
thuron Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 THURON WAAR HEB JIJ LEREN SCRIPTEN?OP BREI-LES?? native OnVehicleAttachTrailer(vehicleid,trailerid) //wtf native?? public OnVehicleAttachTrailer(vehicleid,trailerid) { return 1 } °°°°°°°°°°°°°°° forward OnVehicleAttachTrailer(vehicleid,trailerid) //zo ist bttr, alleen hier heb je dnek niet veel aan public OnVehicleAttachTrailer(vehicleid,trailerid) { return 1 } hmm...breiles... jij heb zeker op een naaicursus gezeten dan. native en forward door elkaar halen. kan gebeuren. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 (bewerkt) native is als je wilt dat hij de 'public' laat zien als een functie in een include (zodat je die functie ziet in het rechter vakje van pawno met al die functies. forward gebruik je ook voor een public, forward MOET je ook hebben als je een timer gebruikt.. Bewerkt: 10 juni 2009 door D-V-D-K Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.