Ice Cold Killa Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 (bewerkt) Hier staan allemaal plaatjes van bedrijven die belachelijk worden gemaak/naam veranderd word in San Andreas SubStandard: Klik In het echt SubWay: Klik Gasso: Klik In het echt Esso: Klik Cluckin Bell: Klik In het echt Taco Bell: Klik Sprunk: Klik In het echt Sprite: Klik Kevin Clone: Klik In het echt Calvin Klein: Klik Bewerkt: 10 juli 2005 door ICE COLD KILLA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 20 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 (bewerkt) Burger Shot: Klik In het echt Burger King?????: Klik ZIP: Klik In het echt GAP: Klik Hippy Shopper: Klik In het echt Happy Shopper: Klik Mercury: (Nog geen plaatje) In het echt Quicksilver: Klik Grotti: Klik In het echt Ferrari: Klik Dit alles tot nu toe, maar ik voeg er meer toe, als je er eentje weet, als er een fout in zit of als je een foto hebt post hem dan hier Bewerkt: 10 juli 2005 door ICE COLD KILLA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 waar hou jij je mee bezig?? :huh: , natuurlijk zijn er allerlei dingen die een andere naam hebben maar op de echte naam lijken. als jij je er mee amuseert om er een fotootje van te trekken voor mij goed :lol: . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 Ik vind het wel lol dat ie dat allemaal opzoekt.Zoek er meer das wel lol Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 Ik vind ze zeker wel leuk gevonden Als je er meer hebt :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 Wat heeft dit met een easter egg te make en waarom maak je er twee topics van Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 idd ja..leuk gevonden..zal er ook naar gaan zoeken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 Wat heeft dit met een easter egg te make en waarom maak je er twee topics van Omdat dit niet bij de andere forums past, negatieveling Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 dan hoef je toch nog geen 2 topics te maken :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 dan hoef je toch nog geen 2 topics te maken :huh: Ja dat moest niet maar dat laat ik liever aan de crew over Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 Ik heb geen 2 topics gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 Ik heb geen 2 topics gemaakt jawel met dat ander geval met die happy shopper Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 Ow maar daar staat de rest er niet bij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 hmmm... ik vind dit wel leuk bedacht maar waarom noem je dit belachelijk maken, Ze maken Burger King niet belachelijk met de naam '' Burger Shot'' dat is alleen omdat als ze (sluip)reclame maken voor bedrijfen krijgt R******* een boete... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 Wow wat een geklets zeg! Bijna alles is in gtasanandreas, is in het echt ook.... S.a. in real life Het is beter in General of Media, maar toch niet in Easter Eggs -------------------------------------------------------------------------- Goed gevonden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts