Jump to content

Bedrijven belachelijk maken

Ice Cold Killa

Recommended Posts

Nee, easter egg komt niet uit Vice city. easter eggs(zoals we hier bedoelen) bestaan al honderden jaren.

Als je engels kunt(ik neem aan van wel) moet je dit lezen:

What is an "Easter Egg"? The term "Easter Egg", as we use it here, means any amusing tidbit that creators hid in their creations. They could be in computer software, movies, music, art, books, or even your watch. There are hundreds of them, and they can be quite entertaining, if you know where to look.

ik heb geen zin om het te vertalen, dat kan iemand anders wel doen, als die zich daarbij prettig voelt.

En het is MISSCHIEN.

.

Bewerkt: door ali_r
Delen op andere websites

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ice Cold Killa

7

• Royce Da 5'9''

4

• Pennywise The Clown

3

• eggie123

2

Letterlijk is een Easter egg een paasei, wat dat er mee te maken heeft :blink:

Ik dacht dat de eerste easter egg in GTA3 zat en dat het een paasei was, ze hebben gewoon voor de groep grappen die naam gebruikt ;) .

Delen op andere websites

Vaak ook in FilmMenu's van DVD's....

Als je bijvoorbeeld op iets kleins drukt met je afstandsbediening of met je controller.. komt er ook een Easter Egg tevoorschijn ;)

Delen op andere websites

Ik heb ff geen screenshot ervan, maar op het station in LS (ik weet de naam niet, maar op het parkeerplaats kun je met je lowrider wedstrijden doen) als je daar op het perron staat en je kijkt boven de tunnel zie je ook een bord van true crime en dat gaat dan over rotzooi (misschien een true crime dis?)

Delen op andere websites

Ik heb ff geen screenshot ervan, maar op het station in LS (ik weet de naam niet, maar op het parkeerplaats kun je met je lowrider wedstrijden doen) als je daar op het perron staat en je kijkt boven de tunnel zie je ook een bord van true crime en dat gaat dan over rotzooi (misschien een true crime dis?)

Ja, dat was al bekend, maar het is geen bedrijf dus hij staat niet in het lijstje

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...