Eli R Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Nee, easter egg komt niet uit Vice city. easter eggs(zoals we hier bedoelen) bestaan al honderden jaren.Als je engels kunt(ik neem aan van wel) moet je dit lezen: What is an "Easter Egg"? The term "Easter Egg", as we use it here, means any amusing tidbit that creators hid in their creations. They could be in computer software, movies, music, art, books, or even your watch. There are hundreds of them, and they can be quite entertaining, if you know where to look. ik heb geen zin om het te vertalen, dat kan iemand anders wel doen, als die zich daarbij prettig voelt. En het is MISSCHIEN. . Bewerkt: 13 juli 2005 door ali_r Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Letterlijk is een Easter egg een paasei, wat dat er mee te maken heeft :blink: Ik dacht dat de eerste easter egg in GTA3 zat en dat het een paasei was, ze hebben gewoon voor de groep grappen die naam gebruikt . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 een paasei.. zoek je.. iig meestal de kleinere kindern... easter eggs in spellen films ect... zijn paaseieren voor de ouderen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 in Shrek bijvoorbeeld hebben ze ook veel easter eggs Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Vaak ook in FilmMenu's van DVD's.... Als je bijvoorbeeld op iets kleins drukt met je afstandsbediening of met je controller.. komt er ook een Easter Egg tevoorschijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joiffrey Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik heb ff geen screenshot ervan, maar op het station in LS (ik weet de naam niet, maar op het parkeerplaats kun je met je lowrider wedstrijden doen) als je daar op het perron staat en je kijkt boven de tunnel zie je ook een bord van true crime en dat gaat dan over rotzooi (misschien een true crime dis?) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik heb ff geen screenshot ervan, maar op het station in LS (ik weet de naam niet, maar op het parkeerplaats kun je met je lowrider wedstrijden doen) als je daar op het perron staat en je kijkt boven de tunnel zie je ook een bord van true crime en dat gaat dan over rotzooi (misschien een true crime dis?) Ja, dat was al bekend, maar het is geen bedrijf dus hij staat niet in het lijstje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 t kan me nie schele welke naam het heeft maar 1 ding is zeker:het is lol Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts