Jump to content

Jessica Alba Signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb niet zo veel verstand van dit soort signatures. Maar ik vind hem toch aardig goed gelukt, misschien wel een van je betere :)

Je achtergrond heb je zeer goed opgevuld, komt heel levendig over. Alleen als je wat langer kijkt lijkt het wat wazig, vooral links onder. Je hebt signatures waar dat wel bij staat, maar bij deze vind ik dat toch wat minder staan. Je render heb je redelijk goed ingeblend. Ook de tekst past er vrij goed bij, vooral het lettertypen en de kleur zijn dit keer mooi gelukt.

Bewerkt: door .NightFlower
Geplaatst:
Ik heb niet zo veel verstand van dit soort signatures. Maar ik vind hem toch aardig goed gelukt, misschien wel een van je betere :)

Je achtergrond heb je zeer goed opgevuld, komt heel levendig over. Alleen als je wat langer kijkt lijkt het wat wazig, vooral links onder. Je hebt signatures waar dat wel bij staat, maar bij deze vind ik dat toch wat minder staan. Je render heb je redelijk goed ingeblend. Ook de tekst past er vrij goed bij, vooral het lettertypen en de kleur zijn dit keer mooi gelukt.

Dankje voor je rate :tu: . Maar hoezo 'dit soort signatures'? Van dat deel links onder, ik heb het deel van rechts gekopieerd en dan wat gegumd en vergroot en wazig gemaakt, zodat het lijkt alsof het niet hetzelfde ding is, snapje?
Geplaatst:
Dankje voor je rate :tu: . Maar hoezo 'dit soort signatures'? Van dat deel links onder, ik heb het deel van rechts gekopieerd en dan wat gegumd en vergroot en wazig gemaakt, zodat het lijkt alsof het niet hetzelfde ding is, snapje?

Ik denk het ^_^ Maar dan zou ik die gele lijnen aan de linker kant gewoon helder laten, net zoals die aan de rechter kant :)

Geplaatst:

Deze creatie is inderdaad redelijk gelukt.

Zoals mij gelijk opviel is dat er erg mooie effecten in de signature zitten.

Zo vind ik de achtergrond erg mooi.

Je hebt de ruimte van je signature dit keer goed benut waardoor het lekker is op gevuld.

Ook de tekst vind ik goed passen bij de achtergrond.

Alleen de render vind ik niet mooi.

Deze vind ik te weinig kleur bevatten en ik vind hem ook een beetje onscherp.

7.5/10

Geplaatst: (bewerkt)
Ik denk het ^_^ Maar dan zou ik die gele lijnen aan de linker kant gewoon helder laten, net zoals die aan de rechter kant :)
Aan de scherpte van die gele lijnen aan de rechterkant heb ik niets aan veranderd, maar ik heb dat gewoon bij de llinkerkant gedaan zodat het niet echt zoveel gelijk zou uitzien als de rechterkant. :)
Deze creatie is inderdaad redelijk gelukt.

Zoals mij gelijk opviel is dat er erg mooie effecten in de signature zitten.

Zo vind ik de achtergrond erg mooi.

Je hebt de ruimte van je signature dit keer goed benut waardoor het lekker is op gevuld.

Ook de tekst vind ik goed passen bij de achtergrond.

Alleen de render vind ik niet mooi.

Deze vind ik te weinig kleur bevatten en ik vind hem ook een beetje onscherp.

7.5/10

Ik heb de render wat smooth effects gegeven, zodat hij ook bij de smoothe en relaxe achtergrond zou passen. Trouwens, bedank voor je rate!

Nog rates? :(

Echt niemand meer? :N

Bewerkt: door Nstyle08Z

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...