Dvt Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 De prijsdaling van de PlayStation 2, begin april, heeft Sony geen windeieren gelegd. Volgens cijfers van de NPD Group zijn er in april in Amerika 50% meer PS 2's verkocht dan in de maand daarvoor.In totaal gingen er van de PlayStation 2, die inmiddels al negen jaar oud is, 172.000 exemplaren over de toonbank. Dat is fors meer dan van opvolger PlayStation 3: daarvan bleef de teller in april steken op 128.000. Het prijsverschil dat er bestaat tussen de PS3 en rivalen Xbox 360 en Wii (die allebei goedkoper zijn) zorgt er volgens kenners voor dat Sony's paradepaardje behoorlijk achterblijft. Bron: ComputerIdee Lol... Wel grappig dat de PS2 überhaupt nog verkoopt. En dan ook nog eens de eigen opvolger overtreft!
MegaPilot Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 De PS3 is gewoon f*cking duur, ofcourse kopen veel gezinnen de PS2...
TalkingPear Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Ja maar ik heb lekker een ps3 En hij is veel goedkoper en op de ps2 zijn meer kinderlijke spellen enzo. Veel meer op kinderen gericht
PowerPats Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 sorry hoor maar de 400 euro is de ps3 echt wel waard. je krijgt er een heel degelijk apperaat voor terug
gta master 1 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Voor 400 euro heb je ook een pc Ja, Maar dan heb je geen pc die de nieuwste games kan draaien, zelfs nog niet op low Ik vind dat 400 euro de PS3 ook zeker wel waard is hoor. Je krijgt er een blueray speler, full HD console, en multimedia apparaat voor terug. Ook is het internet gratis. Dus ik snap niet wat mensen moeilijk doen dat de PS3 zo duur is.Voor een redelijke gaming PC ben je minimaal 800 euro kwijt. exclu. het scherm, toetsenbord en muis.
Djmaddox Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Idd, maar de games van een PS3 zijn zo duur(65 euro toch? voor een nieuwe dan)
gta master 1 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) Idd, maar de games van een PS3 zijn zo duur(65 euro toch? voor een nieuwe dan) Die zijn inderdaad 65 euro. Je moet natuurlijk wel bedenken dat games maken erg duur is. Zo koste het maken van het Nederlandse Killzone 2 maar liefst 22 miljoen. Maar het kost niet alleen veel geld, maar ook veel tijd. met killzone 2 zijn ze minimaal 5 jaar bezig geweest (met 140 man). Dan moet je ook nog winst hebben natuurlijk. trek de BTW er van af en je zou rond de 50 euro uitkomen. Dan gaat er nog geld van af voor vervoer, en de winst van de winkel ect. En natuurlijk voor het maken van het schijfje, hoesje en de boekjes. En ten slotte moeten natuurlijk de servers de hele tijd aanstaan. en 24/7 goed functioneren. Als ze dat niet doen, moet het zo snel mogelijk weer gefixt worden. En er moeten natuurlijk ook nog updates en DLC worden gemaakt. Dat alles bij mekaar maakt €60,- tot €65,- echt niet duur. Daarnaast is de hardware van de PS3 belachelijk goedkoop. Dus nee, zo duur zijn de PS3 games niet . Bewerkt: 22 mei 2009 door gta master 1
MegaPilot Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) Ja, Maar dan heb je geen pc die de nieuwste games kan draaien, zelfs nog niet op low Ik vind dat 400 euro de PS3 ook zeker wel waard is hoor. Je krijgt er een blueray speler, full HD console, en multimedia apparaat voor terug. Ook is het internet gratis. Dus ik snap niet wat mensen moeilijk doen dat de PS3 zo duur is.Voor een redelijke gaming PC ben je minimaal 800 euro kwijt. exclu. het scherm, toetsenbord en muis. Uhum, Miek heeft 500 euro budget en heeft een echt wel goede gaming PC samengesteld... Ohja, hij kan met die PC alle nieuwe dingen op High.. De PS3 is wél duur, waarom enk je dat de PS2 zo goed verkoopt? 400 euro om wat spelletjes te spelen? Alsjeblief zeg...Door al die tralala die erop hangt is dat ding zo duur.. Bewerkt: 22 mei 2009 door MegaPilot
dos Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 lulig voor de ps3 maar is de ps3 geen botelneck want een cel in combi met een 7900gtx kan toch niet
Nissan Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 De PS2 al 9 jaar oud? 9 Jaar terug had je de Playstation. Niet de Playstation 2 hoor, als ik het me goed herriner .
Hayte Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Idd, maar de games van een PS3 zijn zo duur(65 euro toch? voor een nieuwe dan) Die zijn inderdaad 65 euro. Je moet natuurlijk wel bedenken dat games maken erg duur is. Zo koste het maken van het Nederlandse Killzone 2 maar liefst 22 miljoen. Maar het kost niet alleen veel geld, maar ook veel tijd. met killzone 2 zijn ze minimaal 5 jaar bezig geweest (met 140 man). Dan moet je ook nog winst hebben natuurlijk. trek de BTW er van af en je zou rond de 50 euro uitkomen. Dan gaat er nog geld van af voor vervoer, en de winst van de winkel ect. En natuurlijk voor het maken van het schijfje, hoesje en de boekjes. En ten slotte moeten natuurlijk de servers de hele tijd aanstaan. en 24/7 goed functioneren. Als ze dat niet doen, moet het zo snel mogelijk weer gefixt worden. En er moeten natuurlijk ook nog updates en DLC worden gemaakt. Dat alles bij mekaar maakt €60,- tot €65,- echt niet duur. Daarnaast is de hardware van de PS3 belachelijk goedkoop. Dus nee, zo duur zijn de PS3 games niet . PC spelletjes moeten ook al deze dingen doen, inclusief updates en DLC, dus zie ik niet waarom de spelletjes voor consoles 20 euro of zoiets duurder zijn dan PC Games. @Cuban Gangster De PS2 is al 9 jaar oud ja De PS1 is al 15 jaar oud
Crypteq Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) De PlayStation 2 is een spelcomputer van Sony, die op 4 maart 2000 werd uitgebracht in Japan, in de Verenigde Staten op 26 oktober 2000 en in Europa op 24 november 2000, als opvolger van de PlayStation. PlayStation zag het levenslicht in 1994 en kwam voort uit een mislukte samenwerking met Nintendo om een nieuwe console te fabriceren. Bron: wikipedia Bewerkt: 22 mei 2009 door BC7
Gijsso Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 PS1 15 jaar oud Zo lang ben ik er nog niet eens.
Galiorix Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 lulig voor de ps3maar is de ps3 geen botelneck want een cel in combi met een 7900gtx kan toch niet De PS3 heeft custom hardware en niet een gewone videokaart, dus ik weet niet wat je allemaal zit te lullen . Maar het is niet zo gek dat de PS3 voorbijgestreefd wordt, want het is gewoon veel geld en het schrikt de kopers een beetje af, terwijl het best veel waar voor het geld zal zijn. Sowieso is de PS2 nog steeds de all time meest verkochtte console aller tijden.
Recommended Posts