Jump to content

PlayStation 3 voorbijgestreefd door... PlayStation 2!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Uhum, Miek heeft 500 euro budget en heeft een echt wel goede gaming PC samengesteld...;) Ohja, hij kan met die PC alle nieuwe dingen op High..

De PS3 is wél duur, waarom enk je dat de PS2 zo goed verkoopt? 400 euro om wat spelletjes te spelen? Alsjeblief zeg...Door al die tralala die erop hangt is dat ding zo duur..

Maar 550 (da's wat hij ervoor gaat neertellen) euro is nog steeds geen 400 euro, en voor 400 euro heb je echt geen degelijke game pc die games even goed kan trekken als een PS3. En dan heb je ook nog geen blu-ray lezer erin, want dat kost ook nog wel wat geld.

Als je overigens een echte game pc wil, dan zit je al rond de 1500 euro. Dus dan is de PS3 niet duur.

Bewerkt: door senneken
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

3

• Dvt

3

• gta master 1

3

• MegaPilot

3

<BR>Idd, maar de games van een PS3 zijn zo duur(65 euro toch? voor een nieuwe dan)
De games van de PS3 zijn niet duurder dan die van de Xbox 360. Dit hangt natuurlijk ook af van de winkel. In bijvoorbeeld de Free Record Shop zullen de games zo duur zijn, maar in de Mediamarkt vind je de meeste games voor rond de €€50. Het is wel een feit dat je meer betaalt voor een nieuwer spel dan voor een spel dat al een tijdje in de winkels ligt. Bewerkt: door Velaro
lulig voor de ps3

maar is de ps3 geen botelneck want een cel in combi met een 7900gtx kan toch niet

De PS3 heeft custom hardware en niet een gewone videokaart, dus ik weet niet wat je allemaal zit te lullen :7 .

Maar het is niet zo gek dat de PS3 voorbijgestreefd wordt, want het is gewoon veel geld en het schrikt de kopers een beetje af, terwijl het best veel waar voor het geld zal zijn. Sowieso is de PS2 nog steeds de all time meest verkochtte console aller tijden.

ik zeg ook niet dat er een kaart in de ps3 zit de 7900gtx is ook een vidoe chip zonder vidoe chip zou je bij elke console en pc geen beeld krijgen

Bewerkt: door dos
Geplaatst:
Ja, Maar dan heb je geen pc die de nieuwste games kan draaien, zelfs nog niet op low :)

Ik vind dat 400 euro de PS3 ook zeker wel waard is hoor. Je krijgt er een blueray speler, full HD console, en multimedia apparaat voor terug. Ook is het internet gratis.

Dus ik snap niet wat mensen moeilijk doen dat de PS3 zo duur is.Voor een redelijke gaming PC ben je minimaal 800 euro kwijt. exclu. het scherm, toetsenbord en muis.

Uhum, Miek heeft 500 euro budget en heeft een echt wel goede gaming PC samengesteld...;) Ohja, hij kan met die PC alle nieuwe dingen op High..

De PS3 is wél duur, waarom enk je dat de PS2 zo goed verkoopt? 400 euro om wat spelletjes te spelen? Alsjeblief zeg...Door al die tralala die erop hangt is dat ding zo duur..

Het is een multimedia systeem waar je ook mee kan internetten, muziek luisteren, films kijk op zowel de harde schijf als op dvd/blueray en nog veel meer :)

Geplaatst:

Daarvoor hebben de meeste mensen een PC...In mijn ogen is al die prullaria die erop hangt geldverspilling..

Geplaatst:
Daarvoor hebben de meeste mensen een PC...In mijn ogen is al die prullaria die erop hangt geldverspilling..

Ja en daarmee is iedereen uitgepraat. Dat is trouwens ook de bedoeling van de 360: Een console zijn. En geen PC.

Kijk, de basisdingen zoals films kijken en muziek luisteren onder het gamen etc. zitten er wel op, maar er hoeft geen browser op of iets dergelijks.

Geplaatst:

Waarom zou het?

Ja, die internetbrowser had voor mij niet gehoeven(al was ie zeer handig toen ik geen headset/speakerset had en dus via me ps3 muziek deed luisteren :Y), maar als verdere multimedia systeem is ie toch zeer handig.

Je kan films, muziek etc. naar je PS3 streamen, zodat je geen cds hoeft te branden, dus je dvd speler is overbodig, als je een apparaat hebt die ook kan streamen is ie ook overbodig, je hoeft geen bluray speler te kopen/anders is ie overbodig.

Daarnaast kun je van je PS3 een pc maken door er linux op te installeren, of windows erop kan, denk met de juiste tools wel, of deze er zijn, weet ik niet.

En een leuk verschil met de X360 of PC, hij is stil en doet geen stofzuiger na :7

Al zijn sommige pc's zeer stil, maar gemiddelde pc niet.

En wat is meer geldverspilling?

Een keer een console van 400 euro kopen die bijvoorbeeld 5 a 6 jaar meegaat, of om de jaar weer een upgrade kopen om de nieuwste spellen op high te kunnen spelen wat uiteindelijk toch weer een stuk duurder is?

Als ik iedere game op high wil spelen en na mijn eisen, ben ik zeker weer 400 euro kwijt aan moederbord, cpu en geheugen.

Consoles is kopen, uit de doos halen, aansluiten, en spelen maar(en soms is er een instal nodig).

Ben je uit gespeelt, je saved(als die game geen autosave heeft) en je drukt op de uit knop.

Pc, Onderdelen bestellen/kopen, bouwen, alles goed doen zoals kabels en fans, windows ofzo installeren, je spel installeren, en je kunt spelen.

Uitgespeelt?, je saved, moet de game afsluiten, en dan kan je pas je pc af gaan sluiten en daar moet je op wachten.

Enigste nadeel aan consoles is bij FPS, maar als je hieraan gewend bent valt dit reuze mee, dit nadeel heeft de pc weer met sport en racegames, beide zijn ook te doen, maar met een controller fijner.

Maarja, scheelt ook weer dat niet iedereen door jou ogen kijkt, want soms kijk je wel eens een beetje scheel als ik zeggen mag.

Geplaatst:

als we nu het toch hebben over de pc

noem mij eens 3 tripple A games die exclusief voor de pc uitkomen dit jaar.

voor de PS3 komen er weet ik niet hoeveel.

Ja consoles krijgen altijd meer exclusives dan de PC.

Daarnaast is het zo dat als er iets voor de PC exclusive is, dat het om praktische of technische redenen, zoals übergraphics die consoles niet aankunnen: Crysis, of RTS games als Age of Empire, die nog altijd het fijnst spelen met muis en toetsenbord (behalve Halo Wars dan).

Bewerkt: door Dvt

Meeste van die zogenaamde exclusieve games wordt na een tijdje vrolijk geport naar de pc.

Zo exclusief zijn ze niet.

Oh en je wilt pc only games? prima, gaan we:

Drakensang: The Dark Eye (is inmiddels al uit, maar alleen voor de pc)

Starcraft II

Venetica

Cities XL

op drakensang na, die sinds maart dit jaar uit is, moeten de andere 2 dit jaar nog uitkomen.

dan heb ik nog eens niet alles gehad en dan zijn er daarnaast ook nog de MMORPG's zoals Aion, die ook dit jaar nog uitkomt.

U zei?

Bewerkt: door candesco
Geplaatst:

zeg nou eens eerlijk, zijn die games nou echt toppers ? en het zijn bijna alleen maar mmorpg, die ikzelf toch nooit speel. als je het dan vergelijkt met de ps3 lijst dan hebben ze veel meer en ook meer genre's

Geplaatst:
zeg nou eens eerlijk, zijn die games nou echt toppers ? en het zijn bijna alleen maar mmorpg, die ikzelf toch nooit speel. als je het dan vergelijkt met de ps3 lijst dan hebben ze veel meer en ook meer genre's

Je hebt het hier o.a. over Starcraft II hé. Ik denk dat dat de grootste game van het jaar wordt.

Geplaatst:

Jep, dat zijn ze. In ieder geval drakensang wel. De anderen moeten nog uitkomen, dus daar kun je nog niks over zeggen. En nee, het zijn allen singleplayer spellen, met soms ook multiplayer ondersteuning.

Verdiep je er eens in voordat je begint te roepen.

Enneh, op de pc heb je de meeste verschillende genre's. Op de console is het al gauw veel platformertjes, racespelletjes, actiespellen en rpg's. soms ook eens een verdwaalde shooter of een poging om een rts uit te brengen, wat overigens nog nooit gelukt is. Strategie wil sowieso alleen op de pc en ook fps speel je beter met muis en tobo (al dan niet voorzien van een speciale muismat, hypergliders of teflontape, siliconenspray)

Console is wel leuk hoor, daar niet van. Maar kom er niet mee aanzetten dat het nu o zo beter is dan de pc.

Sowieso vind ik dat je pc en console gescheiden moet houden. Met een pc doe je meer dingen mee.

en ja, consoles beginnen steeds meer op een verkapte pc te lijken, maar het zijn nog geen volledige pc's.

Geplaatst:

Jep, dat zijn ze. In ieder geval drakensang wel. De anderen moeten nog uitkomen, dus daar kun je nog niks over zeggen. En nee, het zijn allen singleplayer spellen, met soms ook multiplayer ondersteuning.

Enneh, op de pc heb je de meeste verschillende genre's. Op de console is het al gauw veel platformertjes, racespelletjes, actiespellen en rpg's. soms ook eens een verdwaalde shooter of een poging om een rts uit te brengen, wat overigens nog nooit gelukt is. Strategie wil sowieso alleen op de pc en ook fps speel je beter met muis en tobo (al dan niet voorzien van een speciale muismat, hypergliders of teflontape, siliconenspray)

Console is wel leuk hoor, daar niet van. Maar kom er niet mee aanzetten dat het nu o zo beter is dan de pc.

Sowieso vind ik dat je pc en console gescheiden moet houden. Met een pc doe je meer dingen mee.

en ja, consoles beginnen steeds meer op een verkapte pc te lijken, maar het zijn nog geen volledige pc's.

Verdwaalde shooter? Daarom zijn de CoD's ook zeer populair op de consoles en bv. Halo (1 t/m 3, waarvan alle nog online gespeeld worden!), en netzoals Killzone zeer populair is etc.

Geplaatst:

dat is je eigen mening, ik vind shooters zoiezo veel beter op de console dan op een pc

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...