Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou zal de opvulling van de achtergrond vast niet verkeerd zijn. Maar het is allemaal erg moeilijk te zien, je hebt het contrast hoog staan, veel donkere stukken. Daarnaast heb je gekozen voor één kleur, in dit geval groen. Dat vind ik zelf niet bepaald mooi staan, er mist daardoor niet alleen structuur maar ook het aanzicht is onduidelijk. Ik kan net Zelda herkennen, maar voor de rest is het een nogal mysterieuze signature geworden :O Als je de signature wat lichter weet te maken en er wat meer kleur in had gezeten. Den denk ik dat het een aardig goed resultaat was geworden. Maar deze stijl is toch wat minder in mijn ogen.

Geplaatst:

V3 vind ik de beste, omdat daar de originele kleuren worden gebruikt.

Ik denk dat je Link wel wat beter mag inblenden.

Tekst is niet zo goed, beetje simpel. En er ontbreekt een border(?).

Geplaatst:

Een border is niet verplicht, maar in dit geval staat het denk ik beter.

De sig is opzich niet slecht. Alleen had je wel iets met inbleden kunnen doen, of overige effecten en brushes. Link springt nu niet écht naar voor, en met blenden kun je dat erg mooi doen.

De tekst is niet echt goed te lezen. Ik zou een ander font nemen (denk aan een zelda font) en een opvallendere kleur kiezen. Geel/goud achtig lijkt me mooi staan.

Ben je een beginner? Ik heef de sig een 7!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...