iefen Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 ik weet niet of het hier goed is en als ik dit niet mag vragen verwijder het dan plzz meteen. ok. ik heb mafia 1 ff ge******** omdat mafia 2 inde kerst uitkomt. nu heb ik dus ittaliaanse versie ge******* maar ik kan dus geen Italiaans ik heb m geïnstalleerd. maar heeft iemand een patch ofzo die m engels maakt? ik heb ene v1.1 en v1.2 gedownload maar die zeggen allebij: different language: er zit geen gebruiks aanwijzing bij. en een andere jonge kan m wel gebruiken dat zegt hij in 1 van zijn comments dus weet iemand hoe ik dit moet gebruiken of een goeie patch. dank jullie liefst zo snel mogelijk Grtzz Iefen Reageren
thomas1010 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Als ik het goed lees heb jij die spel gedownload daarmee mogen wij jou niet mee helpen. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 gewoon kopen zo duur is die niet meer volgens mij tot gta Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 gewoon kopen zo duur is die niet meer volgens mij Hij is niet duur, maar HÉÉÉÉÉÉL moeilijk te vinden. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 gewoon kopen zo duur is die niet meer volgens mij Hij is niet duur, maar HÉÉÉÉÉÉL moeilijk te vinden. volgens mij zag ik em laast nog bij intertooies 10€ of in de 5€ bak moet je even goed zoeken tot gta Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Klein stukje uit Wikipedia (let op het dikgedrukte zin): InstallatieVoor de installatie van Mafia zijn er twee cd's nodig. Tijdens de installatie worden de belangrijkste personages van Mafia voorgesteld. Anno 2007 is Mafia bijna nergens meer te koop. Wel is er op de website van Mafia een demoversie beschikbaar, maar daarin zitten een paar bugs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.