Timotees Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 (bewerkt) ik heb een object gemaakt in 3ds max 7, heb hem daarin ook getextuurd en die textures gesccaled( volgens wauzie's tut), daar doet alles het ook: maar als ik hem dan import in z modeler, en inzoem op het bord, dan mis ik ineens een deel, het lijkt net of de textur naar beneden is geschoven: wat kan ik hieraan doen? Bewerkt: 20 mei 2005 door timotees Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 Dan heb je niet met UWV mapping gewerkt maar met tilling. Reageren
Timotees Geplaatst: 20 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 neej, ik weet zeker dat ik het gedaan heb met deze: http://img34.echo.cx/my.php?image=121zy.png rode dingetjes heb gedaan Reageren
Wauzie Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 Dan zou er niets mis moeten zijn. Zet dit eens af: LINK Reageren
Timotees Geplaatst: 20 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 heb ik gedaan, hij doet het nog steeds niet goed Reageren
Wauzie Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 Druk eerst eens op toepassen voordat je op OK klikt. Reageren
Timotees Geplaatst: 20 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 zo slim ben ik ook nog wel :blink: Reageren
Bradley H. Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 maak fff wat screens van je "complete weg" die je maakt, dit is een vreemd raadsel. Reageren
Timotees Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 weg?, het is een restaurtant?, waarvan wil je screens, in 3ds max, z modeler? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 weg?, het is een restaurtant?, waarvan wil je screens, in 3ds max, z modeler? met "complete weg" bedoelde ik, van begin tot het eind... 10 screens ofzo uit 3ds max om goed te kunnen zien waar JIJ de fout ik gaat. Reageren
Timotees Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 (bewerkt) oke, zo begon ik: toen heb ik een stukkie land gemaakt: toen convert to editable poly, met polygon de boventkant geselecteerd: toen material editor geopend met M( geen screenie) toen MAPS-->difuse collor--> none--> en dan met bitmap me texture geselecteerd toen assign to selection, en dan op dat blokje met blauw wit, http://img269.echo.cx/my.php?image=51lx.png, toen naar uvw map(hij is nog steeds rood) en box geselecteerd toen zitten "rommelen" met die bovenste 2 getallen tot ie goed was: en dan was dit het resultaat: http://img272.echo.cx/my.php?image=71ul.png zo heb ik ook de andere kanten gedaan toen file export, en weer geimport in z modeler lol, fun, nou doet ie het wel EDIT: heb hem opnieuw gedaan, nu doet ie het wel weer gewoon, vaag ding Bewerkt: 21 mei 2005 door timotees Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.