Djmaddox Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Als ik bij GTAIV de Handling.DAT open met kladblok en ik verander de handling van een auto, bijvoorbeeld 999mass ipv 250, wilt hij dat daarna niet opslaan. Er staat namelijk als ik op Opslaan klik: Kan het bestand D:\Games\GTA4\GrandTheftAutoIV\common\data\handling.dat niet maken.Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd. Kan iemand mij hiermee helpen? Want een vriend van me is het wel gelukt om de massa enz te verhogen. Reageren
Remi-X Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Je zou even Handling.DAT kunnen opslaan op je bureaublad, en daarna weer terug zetten in de goede map. Waarschijnlijk heb jij Vista, en helaas, kan je kladblok niet standaard als administrator uitvoeren. Dus is dit de enige mogelijkheid, tenzij je steeds naar Start > Alle Programa's > Bureau Accesoires > Rechtermuis op Kladblok > Als administrator uitvoeren > Handling.DAT wilt gaan, om een klein dingetje te wijzigen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) Ik heb XP EDIT: Is gelukt geloof ik, ik had hem op mijn bureaublad opgeslagen en toen gectrl+c ctrl+v't naar Data EDIT2: volgende fout: Als ik IV opstart, krijg ik een LaunchGTAIV.exe scherm(dat krijg ik altijd) En 5 seconden later verdwijnt dat scherm? EDIT3: Ik moet er bij vermelden dat wanneer ik het weer terugzet hij het weer doet.. Bewerkt: 22 mei 2009 door Djmaddox Reageren
K.O. Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Je hebt GTA IV wel gepatcht neem ik aan, zodat je kunt modden? Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 ik zou sowieso ten minste patch 2 installeren, wat jij niet hebt. Je hebt alleen lezen wel afgevinkt staan? dat is de reden dat hij neit wil opslaan. Als je patch 2 hebt geinstalleert heb je nog wel een filelist.pak patcher nodig, voor patch 3 is dit geloof ik neit meer vereist. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) ik zou sowieso ten minste patch 2 installeren, wat jij niet hebt.Je hebt alleen lezen wel afgevinkt staan? dat is de reden dat hij neit wil opslaan. Als je patch 2 hebt geinstalleert heb je nog wel een filelist.pak patcher nodig, voor patch 3 is dit geloof ik neit meer vereist. Heeft iemand het COMET lijntje voor me uit de Handling.DAT? Ik heb hem een beetje teveel veranderd en nu doet hij het niet meer goed Nvm, kheb hem al :-) Bewerkt: 24 mei 2009 door Djmaddox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.