Jump to content

NAT Probleemen met Azureus

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb met Azureus NAT probleeme het mannetje blijft altijd geel en ik download gemiddeld met 28 Kb/s wat iemand hoe ik dit kan oplossen (nee niet door de kraan uit te zetten)

Geplaatst:

Mijn download snelheden met download programma's zijn ook nooit geweldig meestal ook 50 kb's per sec maar soms ook gewoon 1 a 2 kb's.

Heb je misschien een router er tussen zitten

Geplaatst:
dit is toch warez?

Wat versta jij onder Wares?

Wares zijn bv. illegale downloads. Als je vraagt of je Norton Anti-Virus wilt hebben, via een download, is het wares.

Geplaatst:
yep een router ik moet gloof ik een poort open zetten

Met een router is het zow dat je verbinding gedeelt wordt. Waardoor je download snelheid verdeelt wordt over veschillende pc's die bij je thuis staan.

Ik heb precies hetzelfde probleem. Beste oplossing is altijd een multie dsl modem.

Over die poort moet je maar even zoeken in de faq van azerus. Maar je moet met de instellingen van je router klooien.

Geplaatst:

Als ik de enige ben die op 't netwerk zit dan gaat het nog sloom er staat ook bij Status Informatie Als het status altijd geel is kun je NAT-probleemen hebben

Geplaatst:
dit is toch warez?

Wat versta jij onder Wares?

Wares zijn bv. illegale downloads. Als je vraagt of je Norton Anti-Virus wilt hebben, via een download, is het wares.

azarus ofzo is illegaal, ik heb heet zelf ook gehad.... ooit.... <_<

Geplaatst:

Azureus is niet illegaal. De Torrents die je download wel, maar daar gaat het niet over.

Ik heb trouwens hetzelfde probleem <_<

Dit is met álle Bit Torrent clients, dus andere hoef je niet te proberen ..

Geplaatst:
azarus ofzo is illegaal, ik heb heet zelf ook gehad.... ooit.... <_<

Azureus is een java bittorrent client. Hiermee kun je dus torrent files downloaden. Wat is daar illegaal aan?

Geplaatst:

je sorry hoor maar wat kan mij 't scheelen of ie illigaal is ik wil downloaden en het gaat niet om game's maar om andere dingen met me neef

Geplaatst:
dit is toch warez?

Azureus is een handig progammatje waar je torrent bestanden mee kan naar binnen halen.

Het torrents systeem wordt oa. gebruikt om snel Linux distributies te downloaden (die zijn gratis)

Denk eraan dat je jouw upload wel lager moet locken dan je upload die je maximaal aan kan anders wordt je internet verbinding niks waard.

Geplaatst:

't is nog steeds niet gelukt en kan iemand het in het nederlands uit leggen (ik ben 12 dus me engels is niet echt goed)

Geplaatst:
't is nog steeds niet gelukt en kan iemand het in het nederlands uit leggen (ik ben 12 dus me engels is niet echt goed)

Ik weet niet waar jullie het over hebben, maar als jij tekst niet kunt lezen omdat het enegels is kun je het hier vertelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...