Mr.Bellic Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) Als je in de missie Derrick McReary hebt vermoord in plaats van Francis kan je later zijn ability gebruiken om politie weg te laten[/font] dus ik gebruikte hem een keer bij 3 sterren en toen deed hij het gewoon 2 minuten weer de politie met 3 sterren achter me aan en toen wou ik het weer doen maar neemt ie niet op dus mijn vraag is eigenlijk: Hoeveel keer per (gta)dag kan dat? Bewerkt: 23 mei 2009 door Mr.Bellic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 Als je in de missie Gerard McReary hebt vermoord in plaats van Francis kan je later zijn ability gebruiken om politie weg te laten[/font] dus ik gebruikte hem een keer bij 3 sterren en toen deed hij het gewoon 2 minuten weer de politie met 3 sterren achter me aan en toen wou ik het weer doen maar neemt ie niet opdus mijn vraag is eigenlijk: Hoeveel keer per (gta)dag kan dat? ik dacht, 1 keer per gta dag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 geen idee nog niet geprobeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 Als je in de missie Gerard McReary hebt vermoord in plaats van Francis kan je later zijn ability gebruiken om politie weg te laten[/font] dus ik gebruikte hem een keer bij 3 sterren en toen deed hij het gewoon 2 minuten weer de politie met 3 sterren achter me aan en toen wou ik het weer doen maar neemt ie niet opdus mijn vraag is eigenlijk: Hoeveel keer per (gta)dag kan dat? ik dacht, 1 keer per gta dag okey bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 weet wel: wanneer je je storyline gecomplete hebt is deze optie niet meer mogelijk[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 Als je in de missie Gerard McReary hebt vermoord in plaats van Francis kan je later zijn ability gebruiken om politie weg te laten[/font] dus ik gebruikte hem een keer bij 3 sterren en toen deed hij het gewoon 2 minuten weer de politie met 3 sterren achter me aan en toen wou ik het weer doen maar neemt ie niet opdus mijn vraag is eigenlijk: Hoeveel keer per (gta)dag kan dat? Er staat een grote fout in je spoiler! Het is Derrick McReary die je moet vermoorden dan Gerard bestaat niet eens, je hebt wel Gerald maar die kan je niet vermoorden.[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2009 Als je in de missie Gerard McReary hebt vermoord in plaats van Francis kan je later zijn ability gebruiken om politie weg te laten[/font] dus ik gebruikte hem een keer bij 3 sterren en toen deed hij het gewoon 2 minuten weer de politie met 3 sterren achter me aan en toen wou ik het weer doen maar neemt ie niet opdus mijn vraag is eigenlijk: Hoeveel keer per (gta)dag kan dat? Er staat een grote fout in je spoiler! Het is Derrick McReary die je moet vermoorden dan Gerard bestaat niet eens, je hebt wel Gerald maar die kan je niet vermoorden.[/font] ah okey ff veranderen dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2009 geen idee nog niet geprobeerd. Waarom post je hier dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2009 Je kan ook vrienden worden met kiki[/font]. Die kan ook je wanted naar beneden halen. En dit kan ook nadat je het spel hebt uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2009 Je kan ook vrienden worden met kiki[/font]. Die kan ook je wanted naar beneden halen. En dit kan ook nadat je het spel hebt uitgespeeld. dit kan al na de missie Out of The Closet[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Of je gebruikt gewoon cheats.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Je kan je politie wanted level weg laten gaan door - Pay 'n spray - uit de politie cirkel te komen - Cheat 267 555 0100 (niet aan te raden) Cheatpagina Gta IV op wikigta - Francis Mcreary bellen (kan totdat je de storyline hebt uitgespeeld)[/font] - Kiki jenkins bellen (kan na de missie Out Of The Closet & je moet seks met haar gehad) [/font] Deze manieren zou je ook kunnen gebruiken Hou er bij de Pay 'n spray rekening mee dat de politie je er niet in mag zien gaan want dan werkt het niet! Groet Kenny Petrovic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 Je kan je politie wanted level weg laten gaan door- Pay 'n spray - uit de politie cirkel te komen - Cheat 267 555 0100 (niet aan te raden) Cheatpagina Gta IV op wikigta - Francis Mcreary bellen (kan totdat je de storyline hebt uitgespeeld)[/font] - Kiki jenkins bellen (kan na de missie Out Of The Closet & je moet seks met haar gehad) [/font] Deze manieren zou je ook kunnen gebruiken Hou er bij de Pay 'n spray rekening mee dat de politie je er niet in mag zien gaan want dan werkt het niet! Groet Kenny Petrovic Waarom raad je cheaten niet aan, is toch makelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 Je kan je politie wanted level weg laten gaan door- Pay 'n spray - uit de politie cirkel te komen - Cheat 267 555 0100 (niet aan te raden) Cheatpagina Gta IV op wikigta - Francis Mcreary bellen (kan totdat je de storyline hebt uitgespeeld)[/font] - Kiki jenkins bellen (kan na de missie Out Of The Closet & je moet seks met haar gehad) [/font] Deze manieren zou je ook kunnen gebruiken Hou er bij de Pay 'n spray rekening mee dat de politie je er niet in mag zien gaan want dan werkt het niet! Groet Kenny Petrovic Waarom raad je cheaten niet aan, is toch makelijk? Omdat deze effect kunnen hebben op je spel. Zoals achievements die je dan niet meer kunt doen. Daarom word aangeraden als je gecheat hebt niet te saven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 Vergeet wel dat Kiki maar tot 3 sterren kan verwijderen integenstelling tot Francis die er 5 kan verwijderen. Gewoon even melden. grtz Tom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.