.Stan Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Ik heb PROTOTYPE gisteren uitgespeeld en ik vind het een vette game. De powers die je hebt zijn echt vet, de Blade is mijn favoriet , ook de Devastator attacks zijn leuk (je kan in een keer een heel straat doden). Bestuurbare voertuigen zijn goed nagemaakt en zijn makelijk te gebruiken. Hier is een lijstje van voertuigen: Bradley APC, M1A2 Abrams, UH-60 Black Hawk en Ah-64 Apache. Je hebt natuurlijk ook gewone wapens (M4, M249 SAW, MGL-140 grenade launcher, Javelin rocket launcher), maar de models zijn slecht (van dezelfde kwaliteit als wapen models in SA) en ze zijn nutteloos behalve als je met het leger wilt meevechten, in een gedeelte van de storyline (je raakt je powers kwijt)[/font] en natuurlijk als je GTA wilt nadoen. Ik ben weer opnieuw begonnen, omdat je dan met alle powers en upgrades die je had begint. En waarmee kan ik de grapics van de totale game vergelijken? Reageren
PowerPats Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Ik heb PROTOTYPE gisteren uitgespeeld en ik vind het een vette game. De powers die je hebt zijn echt vet, de Blade is mijn favoriet , ook de Devastator attacks zijn leuk (je kan in een keer een heel straat doden). Bestuurbare voertuigen zijn goed nagemaakt en zijn makelijk te gebruiken. Hier is een lijstje van voertuigen: Bradley APC, M1A2 Abrams, UH-60 Black Hawk en Ah-64 Apache. Je hebt natuurlijk ook gewone wapens (M4, M249 SAW, MGL-140 grenade launcher, Javelin rocket launcher), maar de models zijn slecht (van dezelfde kwaliteit als wapen models in SA) en ze zijn nutteloos behalve als je met het leger wilt meevechten, in een gedeelte van de storyline (je raakt je powers kwijt)[/font] en natuurlijk als je GTA wilt nadoen. Ik ben weer opnieuw begonnen, omdat je dan met alle powers en upgrades die je had begint. Ik heb gehoort dat prototype best wel een hoge moeilijkheidsgraad had, heb jij er moeite mee gehad ? Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Ik heb PROTOTYPE gisteren uitgespeeld en ik vind het een vette game. De powers die je hebt zijn echt vet, de Blade is mijn favoriet , ook de Devastator attacks zijn leuk (je kan in een keer een heel straat doden). Bestuurbare voertuigen zijn goed nagemaakt en zijn makelijk te gebruiken. Hier is een lijstje van voertuigen: Bradley APC, M1A2 Abrams, UH-60 Black Hawk en Ah-64 Apache. Je hebt natuurlijk ook gewone wapens (M4, M249 SAW, MGL-140 grenade launcher, Javelin rocket launcher), maar de models zijn slecht (van dezelfde kwaliteit als wapen models in SA) en ze zijn nutteloos behalve als je met het leger wilt meevechten, in een gedeelte van de storyline (je raakt je powers kwijt)[/font] en natuurlijk als je GTA wilt nadoen. Ik ben weer opnieuw begonnen, omdat je dan met alle powers en upgrades die je had begint. Ik heb gehoort dat prototype best wel een hoge moeilijkheidsgraad had, heb jij er moeite mee gehad ? Het valt wel mee, als je weet wat je moet doen en de besturing goed kent. De belangrijkste tips zijn: 1.Denk goed na voordat je iets doet, het is SR niet die je kan uitspelen als Rambo. Gebruik voertuigen! Het wordt een stuk makkelijker om tegen hunters te vechten met een tank (laat ze niet in de buurt van jou tank komen, want ze slopen hem best snel) en een Hive vernietegen wordt te makkelijk met een Apache (je moet niet te laag vliegen, want dan gaan hunters met auto's naar je Heli gooien). Stanboy96, de graphics zijn niet slecht, iets beter dan SR2. Wapens en niet bestuurbare voertuigen zien er niet uit, maar Alex, bestuurbare voertuigen, en NY zijn wel mooi gemaakt. Meer kan ik je niet vertellen, omdat ik geen tijd had om van de uitzicht te genieten. Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 vet, maar kan je ook als een soldaat vermommen en zeg maar zij aan zij met de andere soldaten tegen de mutanten vechten ? Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 vet, maar kan je ook als een soldaat vermommen en zeg maar zij aan zij met de andere soldaten tegen de mutanten vechten ? Ja, maar je moet wel een vuurwapen, voertuig of melee gebruiken en niet op soldaten schieten. Er zijn ook events (soort van korte zijmissies) waar je met de infected of met het leger meevecht en dan mag je jou powers gebruiken en je kan dan jezelf zijn. Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Kan niet wachten tot ik het binnenkrijg Reageren
moechy Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Ik heb PROTOTYPE gisteren uitgespeeld en ik vind het een vette game. De powers die je hebt zijn echt vet, de Blade is mijn favoriet , ook de Devastator attacks zijn leuk (je kan in een keer een heel straat doden). Bestuurbare voertuigen zijn goed nagemaakt en zijn makelijk te gebruiken. Hier is een lijstje van voertuigen: Bradley APC, M1A2 Abrams, UH-60 Black Hawk en Ah-64 Apache. Je hebt natuurlijk ook gewone wapens (M4, M249 SAW, MGL-140 grenade launcher, Javelin rocket launcher), maar de models zijn slecht (van dezelfde kwaliteit als wapen models in SA) en ze zijn nutteloos behalve als je met het leger wilt meevechten, in een gedeelte van de storyline (je raakt je powers kwijt)[/font] en natuurlijk als je GTA wilt nadoen. Ik ben weer opnieuw begonnen, omdat je dan met alle powers en upgrades die je had begint. Ik heb gehoort dat prototype best wel een hoge moeilijkheidsgraad had, heb jij er moeite mee gehad ? Het valt wel mee, als je weet wat je moet doen en de besturing goed kent. De belangrijkste tips zijn: 1.Denk goed na voordat je iets doet, het is SR niet die je kan uitspelen als Rambo. Gebruik voertuigen! Het wordt een stuk makkelijker om tegen hunters te vechten met een tank (laat ze niet in de buurt van jou tank komen, want ze slopen hem best snel) en een Hive vernietegen wordt te makkelijk met een Apache (je moet niet te laag vliegen, want dan gaan hunters met auto's naar je Heli gooien). Stanboy96, de graphics zijn niet slecht, iets beter dan SR2. Wapens en niet bestuurbare voertuigen zien er niet uit, maar Alex, bestuurbare voertuigen, en NY zijn wel mooi gemaakt. Meer kan ik je niet vertellen, omdat ik geen tijd had om van de uitzicht te genieten. Hoe vernietig je eigenlijk een base en hoe kan je zo'n apache besturen? Waar en wanneer vind je die piloot dus xD. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 (bewerkt) Ik heb PROTOTYPE gisteren uitgespeeld en ik vind het een vette game. De powers die je hebt zijn echt vet, de Blade is mijn favoriet , ook de Devastator attacks zijn leuk (je kan in een keer een heel straat doden). Bestuurbare voertuigen zijn goed nagemaakt en zijn makelijk te gebruiken. Hier is een lijstje van voertuigen: Bradley APC, M1A2 Abrams, UH-60 Black Hawk en Ah-64 Apache. Je hebt natuurlijk ook gewone wapens (M4, M249 SAW, MGL-140 grenade launcher, Javelin rocket launcher), maar de models zijn slecht (van dezelfde kwaliteit als wapen models in SA) en ze zijn nutteloos behalve als je met het leger wilt meevechten, in een gedeelte van de storyline (je raakt je powers kwijt)[/font] en natuurlijk als je GTA wilt nadoen. Ik ben weer opnieuw begonnen, omdat je dan met alle powers en upgrades die je had begint. Ik heb gehoort dat prototype best wel een hoge moeilijkheidsgraad had, heb jij er moeite mee gehad ? Het valt wel mee, als je weet wat je moet doen en de besturing goed kent. De belangrijkste tips zijn: 1.Denk goed na voordat je iets doet, het is SR niet die je kan uitspelen als Rambo. Gebruik voertuigen! Het wordt een stuk makkelijker om tegen hunters te vechten met een tank (laat ze niet in de buurt van jou tank komen, want ze slopen hem best snel) en een Hive vernietegen wordt te makkelijk met een Apache (je moet niet te laag vliegen, want dan gaan hunters met auto's naar je Heli gooien). Stanboy96, de graphics zijn niet slecht, iets beter dan SR2. Wapens en niet bestuurbare voertuigen zien er niet uit, maar Alex, bestuurbare voertuigen, en NY zijn wel mooi gemaakt. Meer kan ik je niet vertellen, omdat ik geen tijd had om van de uitzicht te genieten. Hoe vernietig je eigenlijk een base en hoe kan je zo'n apache besturen? Waar en wanneer vind je die piloot dus xD. Je beschiet hem met alles wat je hebt (je hebt echt een APC of een tank nodig kan later ook met een heli). Om heli's te kunnen besturen moet je gewoon verder gaan met de storyline, volgens mij zit die missie ergens in het midden, maar ik weet het niet zeker. Bewerkt: 22 juni 2009 door Vercetti24 Reageren
frankyyguy Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 (bewerkt) Ik had hem bijna uitgespeeld, maar de laatste missie was zo ontzettend frustrerent!! Normal mode is al aardig moeilijk, en ben maar opnieuw begonnen met easy, omdat ik het spel gewoon uit wilde spelen. Het zal vast wel mogelijk zijn de laatste baas te verslaan, maar ik heb zo veel pogingen gewaagt, dat ik er helemaal gek van werd. Ik was behoorlijk pissed off om het maar kort te houden. Ik had gewoon geen zin meer in die frustratie, dus vandaar dat ik opnieuw ben begonnen op easy. Normal is pittig. Op de laatste missie na te doen, maar evengoed best pittig! Easy is daarintegen zo ontzettend makkelijk, dat ik hem in 2 dagen uit heb gespeeld Evengoed vond ik de missies op easy nog leuk, en het voelt of je nóg sterker bent. Klappen die je geeft lijken veel harder aan te komen. Bewerkt: 22 juni 2009 door frankyyguy Reageren
.Stan Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 vet, maar kan je ook als een soldaat vermommen en zeg maar zij aan zij met de andere soldaten tegen de mutanten vechten ? Ja, maar je moet wel een vuurwapen, voertuig of melee gebruiken en niet op soldaten schieten. Er zijn ook events (soort van korte zijmissies) waar je met de infected of met het leger meevecht en dan mag je jou powers gebruiken en je kan dan jezelf zijn. Kan je ook de infected absorberen en besturen? Reageren
moechy Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 vet, maar kan je ook als een soldaat vermommen en zeg maar zij aan zij met de andere soldaten tegen de mutanten vechten ? Ja, maar je moet wel een vuurwapen, voertuig of melee gebruiken en niet op soldaten schieten. Er zijn ook events (soort van korte zijmissies) waar je met de infected of met het leger meevecht en dan mag je jou powers gebruiken en je kan dan jezelf zijn. Kan je ook de infected absorberen en besturen? Voor zover ik weet niet. Absorbeer je bv zo'n infected human met die wonden. En je veranderd word je die human in normale versie. Reageren
iefen Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 helemaal niet. als je een eerst een soldaat absorbeerd en daarna een infected blijf je die soldaat Reageren
.Stan Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ok jammer, leek me wel vet om met zo'n grote infected te spelen... Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 pfff telkens als ik een plof op de deurmat hoor, ren ik altijd naar de deur om te kijken of het prototype is maar dan is het weer reclame, of iets anders, zo irritant. Reageren
.Stan Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 pfff telkens als ik een plof op de deurmat hoor, ren ik altijd naar de deur om te kijken of het prototype is maar dan is het weer reclame, of iets anders, zo irritant. Jha ik ook, maar we krijgen hem denk ik pas na de 30e, omdat we de 16e betaald hebben, ik kan ook niet wachten! Stanboy96 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.