Jump to content

prototype

Recommended Posts

Geplaatst:
Ok jammer, leek me wel vet om met zo'n grote infected te spelen...

Die geven wel vette EP bonussen als je ze absorbeert. ^_^

• Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Stan

15

• Vercetti24

9

• PowerPats

8

• frankyyguy

6

Geplaatst:
Ok jammer, leek me wel vet om met zo'n grote infected te spelen...

Die geven wel vette EP bonussen als je ze absorbeert. ^_^

Ok :), man ik kan echt niet wechten op de game, maarja hopelijk is hij er over een week, hea PowerPats, heb jij trouwens wel al gewoon de PU ontvangen?

Stanboy96 :cya:

Geplaatst:
Ja, 1 dag later nadat jij het had ontvangen, volgens mij heb ik een slome postbode :7

Of de mijne is gewoon snel ;)

Geplaatst:

Ik heb em net uitgespeeld.

Weet iemand of je die infected areas kunt vernietigen zonder dat ze "terug" komen?![/font]

Geplaatst:

Weet iemand of je die infected areas kunt vernietigen zonder dat ze "terug" komen?![/font]

Nee, dat kan niet. :N Waroom wil je ze weg hebben? Infected zorgen juist voor bloederige en makelijke gevechten, want hun anvallen zijn zielig. :7

Geplaatst:

als je in infected gebieden bent, is de military daar ook actief of niet ?

want het lijkt me echt balen als je het hele spel het leger achter je aan hebt.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, dat kan niet. :N Waroom wil je ze weg hebben? Infected zorgen juist voor bloederige en makelijke gevechten, want hun anvallen zijn zielig. :7

Ik vind infected areas erg cool, maar soms wil ik eens in een levende stad lopen zonder zombies, maar met pedestrians die niet ziek rond lopen. :puh:

Dat leger raak je heel snel kwijt. Je hoeft maar even te schuilen achter een muur en je verranderd van uiterlijk (b.v in een pedestrian of iemand van het leger) en ze zijn je al kwijt. Zelfs zonder te verranderen raak je ze snel kwijt. Maar ookal raak je ze niet kwijt, je kunt ze makkelijk hebben. Niemand kan je wat maken :puh:

Bewerkt: door frankyyguy

Eerst zie je alleen maar politieagenten, maar hoe verder je komt hoe vaker je het leger tegenkomt, zeker in gemixte gebieden (rood-blauwe gebieden). Als je het spel uitspeelt begint het leger pas irritant te worden, ze rijden in teams van twee Abrams in gewone infected gebieden, ze zijn wel makkelijk te vernietegen als je een bepaalde upgrade voor je blade hebt gekocht (je kan ze met een slag uitschakelen). Ze zijn wel irritant, want ze kijken niet uit als ze schieten, ze blazen je de heletijd op, zelfs als je een soldaat bent. Het heeft wel amper effect, maar je gaat ervan rondvliegen en ze blazen altijd web of intrique targets op. :duh:

Te laat :duh:

Edit: Later word het leger wel moeilijker te verslaan, de Strike teams bestaan dan uit vier Hunters en UAV's er komen dan ook meer heli's bij, als je niet oplet of pech hebt ga je eraan (zelfs met je armor op).

Edit 2: Ik bedoel vier Apache's. :7

Bewerkt: door Vercetti24

Om te freeroamen begin ik wel opnieuw met New game mode trouwens.[/font] :) De beste oplossing voor als je even niet tegen zombies of hunters wilt vechten.

Maar eerst al m'n skills even ugraden.

Geplaatst:

als je de game al hebt verslagen met al je skills, en je begint een nieuwe game dan behou je toch de krachten uit je vorige savegame ?

Geplaatst:
als je de game al hebt verslagen met al je skills, en je begint een nieuwe game dan behou je toch de krachten uit je vorige savegame ?

Je kan dan kiezen. Als je het op bijv. normal uitspeelt dan krijg je een nieuw mode bij: normal+, je moet dan een savegame kiezen om alle collectables en krachten die je in die save had in nieuwe game te gebruiken. :Y Je kan niet meteen heli en tanks besturen, die moet je nog steeds vrijspelen door de storyline te spelen. :N

Heeft iemand hier eigenlijk Prototype op hard uitgespeeld?

Je kan dan kiezen. Als je het op bijv. normal uitspeelt dan krijg je een nieuw mode bij: normal+, je moet dan een savegame kiezen om alle collectables en krachten die je in die save had in nieuwe game te gebruiken. :Y Je kan niet meteen heli en tanks besturen, die moet je nog steeds vrijspelen door de storyline te spelen. :N

Ik niet... Respect als het je lukt! :puh: Normal is als best pittig, vooral de eindbaas. (die ik nog steeds niet verslagen heb met normal. :duh: )

Geplaatst:

Ik niet... Respect als het je lukt! :puh: Normal is als best pittig, vooral de eindbaas. (die ik nog steeds niet verslagen heb met normal. :duh: )

Heb je geprobeerd om de Critical Pain Devastator op hem te gebruiken?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...