Jump to content

prototype

Recommended Posts

Geplaatst:

Paar vragen:

1. Hoelang ben je ongeveer bezig álle krachten vrij te spelen?

2. Over de moeilijkheisgraad, waarom kan ik het beste beginnen. (Meestal als ik een game heb pak ik altijd easy, maar is easy te makkelijk of béétje moeilijk, of kan ik beter normal pakken, of hard... :7 , maar nog even, stel, ik pak easy, en ik speel dat helemaal uit, als me dat lukt, krijg ik easy +, maar krijg ik dan niet normal +? En als je de game voor het 1e keer speelt, dan kan je kiezen uit easy en normal hea? Of hoe zit het nou precies? Kan iemand me het PRECIES uitleggen hoe het zit met de moeilijkheisgraden én welke ik het best kan pakken??

Stanboy96 :cya:

• Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Stan

15

• Vercetti24

9

• PowerPats

8

• frankyyguy

6

Geplaatst:
Paar vragen:

1. Hoelang ben je ongeveer bezig álle krachten vrij te spelen?

2. Over de moeilijkheisgraad, waarom kan ik het beste beginnen. (Meestal als ik een game heb pak ik altijd easy, maar is easy te makkelijk of béétje moeilijk, of kan ik beter normal pakken, of hard... :7 , maar nog even, stel, ik pak easy, en ik speel dat helemaal uit, als me dat lukt, krijg ik easy +, maar krijg ik dan niet normal +? En als je de game voor het 1e keer speelt, dan kan je kiezen uit easy en normal hea? Of hoe zit het nou precies? Kan iemand me het PRECIES uitleggen hoe het zit met de moeilijkheisgraden én welke ik het best kan pakken??

Stanboy96 :cya:

1. Je bent ongeveer 10 uur bezig als je het normaal speelt.

2. Ik raad je aan om op easy te beginnen, want je moet wel eerst aan de besturing en de game wennen (en ik vind easy het leukst, maar dat is mijn mening). Als je zeker weet dat je goed dit soort games kan spelen neem dan normal, Aan hard zou ik pas beginnen als je de besturing goed onder controle hebt en als je amper schade oploopt in normal missies. Als je het spel op easy uitspeelt krijg je alleen easy +. Om normal + te krijgen moet je het spel eerst op normal uitspelen. Je kan vanaf het begin alle moelijkheidsgraden kiezen. Ik hoop dat dit helpt. :cya:

• 3 maanden later...
Geplaatst:

ik had Prototype binnen drie dagen uitgespeeld ,omdat ik het spel ongeveer tien miljoen keer bij een vriend had gespeeld. Maar ik vind het wel een lauwe game

Geplaatst:
ik had Prototype binnen drie dagen uitgespeeld ,omdat ik het spel ongeveer tien miljoen keer bij een vriend had gespeeld. Maar ik vind het wel een lauwe game

Voor héél soms is het wel eens leuk, maar eigenlijk is het maar een saai spel :puh:

Geplaatst:

Hmm, het is een leuk spel, maar zodra je de story mode hebt uitgespeeld. Is het vrij saai. Dan ben je er echt op uitgekeken. Ik heb daarna misschien nog 1 uurtje gespeeld. Maar opzich is het wel lol in het begin. Een beetje overal op en af vliegen. En mensen mooi neermaaien! :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...