Jump to content

PS3 naam veranderen

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo, ik heb vorige week een ps3 tweedehands gekocht en helemaal rechts bij vrienden bij de multiplayer options staat er de naam 'adennis', ik zou die in mijn 'gamenaam' willen veranderen, maar vind dit nergens,

hoe verander ik die 'gamenaam'?

Danku

Geplaatst:

Je dan naar Gebruikers gaan (het eerst tekentje in het menu van de PS3)

En daarna moet je een nieuwe gebruiker aanmaken.

Als je dat gedaan hebt moet je naar Playstation Network gaan en dan een nieuwe PSN (playstation Network Name)

registeren.

Geplaatst:

oke danku het is gelukt. nog een vraagje, kan je een toetsenbord van een pc aansluiten op je ps3? en zou je dan eventueel ook een draadloos toetsenbord kunnen aansluiten van een pc?

Geplaatst:
oke danku het is gelukt. nog een vraagje, kan je een toetsenbord van een pc aansluiten op je ps3? en zou je dan eventueel ook een draadloos toetsenbord kunnen aansluiten van een pc?

Hij kan zeker USB toetsenbord en muis aan. Of draadloos ook werkt? Ik denk het wel, maar je zou het even uit moeten testen.

Geplaatst:

Hij kan zeker USB toetsenbord en muis aan. Of draadloos ook werkt? Ik denk het wel, maar je zou het even uit moeten testen.

ik heb een draadloos toetsenbord +aar het problee+ is dqt die nog qltij op het verkeerde 'typen' stqqt,zoqls je ziet, hoe verqnder ik dit?

Geplaatst:

Dat zal op dezelfde plaats zijn als waar je je landinstellingen voor je toetsenbord instelt. Waar dat op de PS3 zit? Geen idee.

Geplaatst:

gevonden, mijn toetsenbord instellingen stonden in als nederlands, wat ik dacht dat normaal was aangezien ik nederlands ben, maar het moest in frans ingesteld worden, dit veranderde niets aan de talen maar nu kan ik gwn typen, eindelijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...