lolhooftz Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 ik wil gaan modden[alleen voor me zelf denk ik] maar skretchup6 leest alleen .skt bestanden ofzo maar ik wil txd bestanden er mee bewerken/bekijken xd dus; hoe maak ik .txd bestanden .skt bestanden[van skretchup] en hoe maak ik dan van .skt bestanden weer .txd bestanden =] en plz gaa niet zeggen gebruik en ander programma so als blablabla want ik weet dat t wel kan met skretchup thx=] Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 je bedoelt wss .dff files, txd zijn namelijk de textures. In het tutorial forum vind je genoeg tutorials ove rhet converteren/importeren van files, je zult wss wel 3ds max nodig hebben maar dat kun je zelf wel even jeweetwellen Reageren
lolhooftz Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 okaj thanx maar met wat programma doe ik de txd textures dan? ik kan niet opennen met paint paint.net en adobephotoshop D: Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 daarvoor ehb je eerst een tool nodig genaamd txd editor, hierin kun je de txd's bekijken en extracten naar ene bmp formaat zodat jee hem wel kunt openen Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Maar je kan natuurlijk ook TXD Workshop gebruiken. TXD Editor geeft namelijk altijd een of andere melding dat je textuur niet kan worden toegevoegd. (Bij mij tenminste.) Grtz RD Reageren
lolhooftz Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) ok thx, enne hoe werkt t? wat er nix van en die readme heb ik ook nix aan... enne.. wtf hoe doe je da met die linkz? ik zie vet vaak da mense dan type klik >hier< en dat is dan een link Bewerkt: 22 mei 2009 door lolhooftz Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 dat doe je emt website En voor txd workshop is ook vast wel hier een tutorial te vinden Reageren
K.O. Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 ok thx, enne hoe werkt t? wat er nix van en die readme heb ik ook nix aan...Check gewoon de Master Tutorial List eens. In de texturing-tutorials wordt volgens mij steeds gebruik gemaakt van TXD Workshop, dus dan zie je vanzelf hoe het werkt. Verder is het programma niet echt moeilijk of zo.enne.. wtf hoe doe je da met die linkz?ik zie vet vaak da mense dan type klik >hier< en dat is dan een link Gebruik de volgende BB-code in je bericht: [url="http://www.website.nl/"]Klik hier![/url] Andere BB-codes kun je hier vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.