Azdiin Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Euhm, kan Iemand My aub Helpen Met GTA Vice City Mod Manager ik heb het gedownload Maar als ik het wil openen komt er een venster met " browse for folder " Wat moet ik doen Dank u . Reageren
Deluxo Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Tutorial Hier is een tut hoe je mods installeert met VCMM. Veel succes. Reageren
Azdiin Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 TutorialHier is een tut hoe je mods installeert met VCMM. Veel succes. Ja, Maar het is zelf Nog niet Geopend geweest als ik he wil openen komt dat venstertje erop en wat moet ik dan doen ? Reageren
K.O. Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Bedoel je het schermpje dat je te zien krijgt wanneer je VCMM voor de eerste keer start, waarin staat: "Select GTA Vice Folder"? Nou, wat je daar moet doen lijkt me vrij duidelijk. Je moet de GTA Vice City map selecteren; de map waar jij de game geïnstalleerd hebt. Meestal is dit C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\ o.i.d.. Die map moet je dus even selecteren, zodat het programma weet waar ie de mods neer moet zetten e.d.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.