yosata Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 Ik speel nu al een poosje gta 4 op de pc en ik heb nu de storyline uitgespeeld maar ik ben er een poosje geleden achter gekomen dat ik de archievement 'Full Exploration' (unlock alle 3 de eilanden) niet heb gekregen terwijl ik wel gewoon alle eilanden op kan en ik ook de storyline al heb uitgespeeld, is dit een fout of komt dit vaker voor??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 Ik speel nu al een poosje gta 4 op de pc en ik heb nu de storyline uitgespeeld maar ik ben er een poosje geleden achter gekomen dat ik de archievement 'Full Exploration' (unlock alle 3 de eilanden) niet heb gekregen terwijl ik wel gewoon alle eilanden op kan en ik ook de storyline al heb uitgespeeld, is dit een fout of komt dit vaker voor??? Heb je al een patch gedownload? Heb je al andere archievement gehaald? Speel je online? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) Dit heb ik nu ook lol Ik heb die achievement niet van fed the fish. Die behaal je door vlad te vermoorden[/font] En ik heb de storyline al gecomplete. kzal morgen nog eens kijken om te zien of het een gewone bug is ofzo. Bewerkt: 22 mei 2009 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 Dit heb ik nu ook lolIk heb die achievement niet van fed the fish. Die behaal je door vlad te vermoorden[/font] En ik heb de storyline al gecomplete. kzal morgen nog eens kijken om te zien of het een gewone bug is ofzo. Als je antwoord op de vragen boven jouw post. Kan ik je misschien helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2009 Dit heb ik nu ook lolIk heb die achievement niet van fed the fish. Die behaal je door vlad te vermoorden[/font] En ik heb de storyline al gecomplete. kzal morgen nog eens kijken om te zien of het een gewone bug is ofzo. Als je antwoord op de vragen boven jouw post. Kan ik je misschien helpen. -ja ik speel online -ja ik heb andere achievements +/- 400 G points -ja ik heb de laatste patch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yosata Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2009 Ik speel nu al een poosje gta 4 op de pc en ik heb nu de storyline uitgespeeld maar ik ben er een poosje geleden achter gekomen dat ik de archievement 'Full Exploration' (unlock alle 3 de eilanden) niet heb gekregen terwijl ik wel gewoon alle eilanden op kan en ik ook de storyline al heb uitgespeeld, is dit een fout of komt dit vaker voor??? Heb je al een patch gedownload? Heb je al andere archievement gehaald? Speel je online? Ja, ik heb versie 1.0.3.0 ik speel soms online, maar ik ben wel altijd aangemeld bij gfwl ik heb verder +/- 500 G Misschien kan het komen doordat GFWL toen niet aanstond toen ik het 3e eiland vrijspeelde? Moet ik dan alles overnieuw doen om die te halen of kan ik gfwl ook een mailtje sturen waardoor zij hem kunnen activeren??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2009 Ik speel nu al een poosje gta 4 op de pc en ik heb nu de storyline uitgespeeld maar ik ben er een poosje geleden achter gekomen dat ik de archievement 'Full Exploration' (unlock alle 3 de eilanden) niet heb gekregen terwijl ik wel gewoon alle eilanden op kan en ik ook de storyline al heb uitgespeeld, is dit een fout of komt dit vaker voor??? Heb je al een patch gedownload? Heb je al andere archievement gehaald? Speel je online? Ja, ik heb versie 1.0.3.0 ik speel soms online, maar ik ben wel altijd aangemeld bij gfwl ik heb verder +/- 500 G Misschien kan het komen doordat GFWL toen niet aanstond toen ik het 3e eiland vrijspeelde? Moet ik dan alles overnieuw doen om die te halen of kan ik gfwl ook een mailtje sturen waardoor zij hem kunnen activeren??? Alles overnieuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.