max_gtafreak Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Hallo , ik heb mijn pc laatst gedefragmenteerd vanwege een virus , nou wil ik MSN weer installeren maar op de een of ander krijg ik toch steeds een error. Microsoft application error reporting An error ocurred during the installation of assembly 'Microsoft vc80.crt,version=''8.0.50727.42'',type=please refer to Help And Support for more information. Sluit alle andere openstaande programma's en probeer het opnieuw. Waarschijnlijk verstoort een ander programma de werking van het installatieprogramma. :hr:0x80070643 Nou is het fijn dat er veel tekst is maar alle onnodige prog's zijn uit (installeer veel dingen via veilige modus) dus waar zou het aan liggen. BTW ik heb vista e ik denk dat dat alles uitlegt maar ik kan het mis hebben. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Hallo , ik heb mijn pc laatst gedefragmenteerd vanwege een virus , nou wil ik MSN weer installeren maar op de een of ander krijg ik toch steeds een error.Microsoft application error reporting An error ocurred during the installation of assembly 'Microsoft vc80.crt,version=''8.0.50727.42'',type=please refer to Help And Support for more information. Sluit alle andere openstaande programma's en probeer het opnieuw. Waarschijnlijk verstoort een ander programma de werking van het installatieprogramma. :hr:0x80070643 Nou is het fijn dat er veel tekst is maar alle onnodige prog's zijn uit (installeer veel dingen via veilige modus) dus waar zou het aan liggen. BTW ik heb vista e ik denk dat dat alles uitlegt maar ik kan het mis hebben. Om te beginnen: Waarom zou je je pc defragmenteren vanwege een virus? Verder lijkt me dit een waarschuwing die het virus zou kunnen hebben voortgebracht, dus download Malwarebytes' Anti-Malware en scan je pc daar eens mee in veilige modus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.