hancom Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2009 Ik heb een vraag: Ik heb GTA 4 gekocht voor mijn pc. Maar de pc dvdbox ziet er voor mij zo vreemd uit. Bovenaan de box staat: Games for Windows en pc dvd live. Ik heb het spel geinstalleerd en toen werd mij gevraagd om mezelf te registreren bij de Rockstar Social Club.(zodat ik filmpjes can uploaden en kan laten zien) Maar ik wil dat helemaal niet. Als ik het spel speel, en ik ga naar het control menu, krijg ik opeens een plaatje te zien van een controller voor een XBOX. Ik wil het spel gewoon spelen op mijn pc. Wie kan mij helpen om GTA 4 gewoon op een normale manier te spelen op mijn pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2009 Als je het speel wilt spelen moet je je registreren. En het plaatje van de Xbox controller is er als je een Xbox controller hebt. Want die kan je ook voor GTA IV gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2009 Je moet in het Control Menu gewoon naar Custom Mapping gaan, daar kan je gewoon de controls van je toetsenbord + muis aanpassen. Rockstar Games Social Club is verplicht te installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.