Jump to content

InFamous of Prototype

InFamous of Prototype  

42 leden hebben gestemd

1. 1. Welke game kies jij?

• InFamous
      9
    • Prototype
      17
    • Ik heb nog nooit van InFamous gehoord.
      3
    • Ik heb nog nooit van Prototype gehoord.
      1
    • Ik heb nog nooit van beide gehoord.
      3
    • Ik kies ze allebei
      3
    • Ik kies geen van beide
      4
    • Ik wil graag InFamous, maar ik heb geen PS3.
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kies InFamous omdat je dan ook veel keuzes hebt. verder is het verhaal (vind ik) prachtig.

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Stan

21

• PowerPats

14

• frankyyguy

5

• GunsNroses61

3

Geplaatst:
Ik kies InFamous omdat je dan ook veel keuzes hebt. verder is het verhaal (vind ik) prachtig.

Ok, ga je de game denk je ook echt kopen, of is dat meer omdat je hier een keuze moet maken?

Ik krijg prototype over 2 weken thuisgestuurd :dans::eten::dans:

Stanboy96 :cya:

Geplaatst:
Ìk heb hem al gekocht ;)

En, is het de moeite waard?

P.S. in je sig staat dat je hulp nodig hebt, waarmee dan?

Geplaatst:

Ow da's gewoon van hulp met sig maar ik vind het goed zo ;)

Jep ik vind het het geld helemaal waard. mooie graphics mooi verhaal lijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb Prototype gekozen. Ik heb ze allebij gespeeld, en heb sinds 12 juni Prototype gekocht. Ik verwachtte dat Prototype "redelijk' snel zou vervelen, maar dit bleek absoluut niet zo te zijn gelukkig. :7

Qua gameplay vind ik het één van de meest indrukwekkende spellen die ik gespeeld heb, en de graphics vind ik best mooi, zeker niet lelijk. Er blijft telkens vernieuwing in komen. Die RPG elementen maken het spel echt tof.

Mijn keuze is zonder twijfel voor Prototype! Infamous is leuk, maar ik vind Prototype persoonlijk 10 keer leuker, maar ik ben ook niet de enige die de gameplay erg waarderen aan de stemmen te zien. :puh:

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:
Ik heb Prototype gekozen. Ik heb ze allebij gespeeld, en heb sinds 12 juni Prototype gekocht. Ik verwachtte dat Prototype "redelijk' snel zou vervelen, maar dit bleek absoluut niet zo te zijn gelukkig. :7

Qua gameplay vind ik het één van de meest indrukwekkende spellen die ik gespeeld heb, en de graphics vind ik best mooi, zeker niet lelijk. Er blijft telkens vernieuwing in komen. Die RPG elementen maken het spel echt tof.

Mijn keuze is zonder twijfel voor Prototype! Infamous is leuk, maar ik vind Prototype persoonlijk 10 keer leuker, maar ik ben ook niet de enige die de gameplay erg waarderen aan de stemmen te zien. :puh:

Ik moet nog even wachten, ergens rond de 30e krijg ik Prototype.

Over InFamous: Lijkt me ook wel leuk, alleen in de demo kon je maar 10 min FreeRoamen en dan MOEST je naar een missie, is dat in het echte spel ook zo?

Geplaatst:

Nee, in de echte game kan je zo lang als je wilt rondlopen. maar aangezien het een demo was zit er meestal altijd een tijd in.

Geplaatst:

In de nieuwe PU is er een infamous vs prototype rubriek, en infamous wint dus dat zegt genoeg, hoewel ik zit met smart op prototype te wachten, die over 4 weken binnen moet komen. :dans:

Geplaatst:
In de nieuwe PU is er een infamous vs prototype rubriek, en infamous wint dus dat zegt genoeg, hoewel ik zit met smart op prototype te wachten, die over 4 weken binnen moet komen. :dans:

4 weken?? Ze zeiden toch 2 à 3 weken?

Geplaatst:

Een paar vraagjes.

1. In de demo van InFamous heb je dus 1 eiland, hoe zit dat in het echte spel?

2. Heb je veel extra krachten in het echte spel die ook echt vet zijn, zoja, welke?

3. Is het de moeite waard het spel te kopen, ik denk het zelf van wel, of kan ik beter iets anders kopen. (Prototype heb ik al besteld)?

• 2 weken later...
Geplaatst:
Een paar vraagjes.

1. In de demo van InFamous heb je dus 1 eiland, hoe zit dat in het echte spel?

2. Heb je veel extra krachten in het echte spel die ook echt vet zijn, zoja, welke?

3. Is het de moeite waard het spel te kopen, ik denk het zelf van wel, of kan ik beter iets anders kopen. (Prototype heb ik al besteld)?

Kent niemand de antwoorden op deze vragen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...