Jump to content

InFamous of Prototype

InFamous of Prototype  

42 leden hebben gestemd

1. 1. Welke game kies jij?

• InFamous
      9
    • Prototype
      17
    • Ik heb nog nooit van InFamous gehoord.
      3
    • Ik heb nog nooit van Prototype gehoord.
      1
    • Ik heb nog nooit van beide gehoord.
      3
    • Ik kies ze allebei
      3
    • Ik kies geen van beide
      4
    • Ik wil graag InFamous, maar ik heb geen PS3.
      0

Recommended Posts

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Stan

21

• PowerPats

14

• frankyyguy

5

• GunsNroses61

3

Geplaatst:
Een paar vraagjes.

1. In de demo van InFamous heb je dus 1 eiland, hoe zit dat in het echte spel?

2. Heb je veel extra krachten in het echte spel die ook echt vet zijn, zoja, welke?

3. Is het de moeite waard het spel te kopen, ik denk het zelf van wel, of kan ik beter iets anders kopen. (Prototype heb ik al besteld)?

Stanboy96 :cya:

Kent niemand de antwoorden op deze vragen?

in het echte spel heb je 3 verschillende eilanden. een normale, een hoofdstad achtige en een industrie

ja zeker, ik vind ze allemaal vet

als je prototype al hebt bestelt, zou ik ook voor infamous gaan, aangezien ze totaal verschillend zijn. en in prototype vs infamous heeft infamous altijd gewonnen.

Geplaatst:
Een paar vraagjes.

1. In de demo van InFamous heb je dus 1 eiland, hoe zit dat in het echte spel?

2. Heb je veel extra krachten in het echte spel die ook echt vet zijn, zoja, welke?

3. Is het de moeite waard het spel te kopen, ik denk het zelf van wel, of kan ik beter iets anders kopen. (Prototype heb ik al besteld)?

Stanboy96 :cya:

Kent niemand de antwoorden op deze vragen?

in het echte spel heb je 3 verschillende eilanden. een normale, een hoofdstad achtige en een industrie

ja zeker, ik vind ze allemaal vet

als je prototype al hebt bestelt, zou ik ook voor infamous gaan, aangezien ze totaal verschillend zijn. en in prototype vs infamous heeft infamous altijd gewonnen.

Welk eiland/district vind jij dan industrie-achtig? Ik namelijk geen één. :N

Behalve misschien het Warren district (tweede eiland) maar dat is toch geen industrie?

paul007 :cya:

Geplaatst:

Ik weet niet zeker of ik inFAMOUS ga kopen. Ik heb Prototype en vind het een waanzinnig spel, en de demo van inFAMOUS heb ik gespeeld. Ik het spel best leuk, maar is het niet wat overbodig om 2 van zulke spellen te kopen?

Misschien heb ik het mis hoor, maar ik weet het igg nog niet zeker of ik inFAMOUS ga kopen.

Ik trouwens een trailer gemaakt van Prototype! Trailer Prototype

Laat aub weten wat je er vind. :engel:

Geplaatst:
Ik weet niet zeker of ik inFAMOUS ga kopen. Ik heb Prototype en vind het een waanzinnig spel, en de demo van inFAMOUS heb ik gespeeld. Ik het spel best leuk, maar is het niet wat overbodig om 2 van zulke spellen te kopen?

Misschien heb ik het mis hoor, maar ik weet het igg nog niet zeker of ik inFAMOUS ga kopen.

beide spellen zijn compleet anders van elkaar hoor, ik heb ze allebei en heb nooit gedacht van toen ik ze speelde van: Hey dit lijkt wel heel erg op prototype/infamous enz, beide zijn gewoon heel vet op hun eigen manier.

Geplaatst:

beide spellen zijn compleet anders van elkaar hoor, ik heb ze allebei en heb nooit gedacht van toen ik ze speelde van: Hey dit lijkt wel heel erg op prototype/infamous enz, beide zijn gewoon heel vet op hun eigen manier.

Ja... Idd, de graphics van inFAMOUS zijn beter, en je kunt keuzes maken of je goed of slecht wilt zijn en zo, dus "hetzelfde" zal het zeker niet zijn, maar ik bedoel, 2 actie spellen wat een "klein" beetje opelkaar lijkt, en ook nog eens singleplayer only is... inFAMOUSE is leuk, dat zeker! Misschien dat ik hem wat later koop, wanneer hij goedkoper wordt, want ik zit er niet met smart op te wachten, aangezien ik nu nog veel lol heb met Prototype. :)

Kunnen jullie trouwens even vertellen wat jullie van m'n trailer vinden? :puh: Ikzelf vind het nr Disturbed - Down with the sickness best bij het filmpje passen.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb inFamous, Prototype niet. Hoor over inFamous trouwens veel betere dingen..

Prototype is anders ook erg goed hoor, en het blijft ook erg leuk met veel actie. Ik heb de demo gespeeld van InFamouse, vind het erg leuk, maar Prototype heeft weer dat gene wat Infamouse niet heeft en infamouse heeft weer wat Prototype niet heeft.

Ik heb Infamouse niet, maar misschien dat ik die later nog ga kopen. Ben voorlopig nog wel zoet met Prototype. :puh:

Oh.. Sorry voor de dubbelpost!

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

als deze twee spellen wat meer in prijs zijn gezakt koop ik ze allebei. Infamous eens gespeeld in de winkel en die leek me wel gaaf. Prototype moet ik nog eens voor kijken of ik hem van iemand kan lenen van het werk om eens te proberen.

Geplaatst:

Prototype wordt door de meesten het meest gewaardeerd, vanwege de waanzinnige gameplay en aktie en zo. :puh:

Reviewers letten op iedere detail van games, zoals voice acting, gameplay, graphics of characters je aanspreken, bugs ect.

IGN's review vond ik echt slecht, want Prototype geef ik echt geen (7.6?) ofzo. Zoals de meesten gaven, geef ik het spel ongeveer een 8.6. :puh:

Het spel is enorm vermakelijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...