guib Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 heey ik wil weten hoe de txd en de dff van die Forelli gasten heten in vice city. weet iemand dit????
guib Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 heeyik wil weten hoe de txd en de dff van die Forelli gasten heten in vice city. weet iemand dit???? niemand????
Revolution-Designer Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Voor dit soort vragen is een handig topic aangemaakt, kijk maar: >Klik< Grtz RD
Deluxo Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Voor dit soort vragen is een handig topic aangemaakt, kijk maar: >Klik<Grtz RD Hij bedoelt volgens mij welke bestanden dat zijn, dus niet dat hij de bestanden zoekt.
guib Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Voor dit soort vragen is een handig topic aangemaakt, kijk maar: >Klik<Grtz RD Hij bedoelt volgens mij welke bestanden dat zijn, dus niet dat hij de bestanden zoekt. precies, ik wil alleen weten hoe ze heten
Dutchy3010 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Dat is toch precies hetzelfde? In dat aanvraagtopic vraag je TXD en DFF bestand-NAMEN aan, in het bestanden aanvraag-topic vraag je de bestanden zelf aan. Dus vragen in het topic dat Revolution-Designer je geeft.
Recommended Posts