Jump to content

GTA IV op pentium D?


klm

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • klm

    18

  • Djmaddox

    11

  • wesley123

    10

  • TaartJJ~!

    9

Hij heeft niets te "willen" zonder ~500W voeding trekt hij de 4770 of 4830 niet.

maar ik heb een phenom II X4+ ECS m3 moederbord, 8gb ram, een een voeding recom 450+ watt. dan gaat een 4770/4830 er toch wel bij?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft niets te "willen" zonder ~500W voeding trekt hij de 4770 of 4830 niet.

maar ik heb een phenom II X4+ ECS m3 moederbord, 8gb ram, een een voeding recom 450+ watt. dan gaat een 4770/4830 er toch wel bij?

In je sig staat wat anders, namelijk

AMD Sempron @ 1,6ghz, ATI Radeon 9250 128mb, 758mb

Ik neem aan dat dat je systeemspecs zijn?

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Tsjeeminee :clown:

Je moet inderdaad een goede voeding hebben. De gevolgen van een gebrekkige voeding merk ik nu. Ik heb namelijk een voeding van 300 watt, welliswaar een A-merk, maar dan nog veel te weinig voor mijn antieke systeem met een mid-end videokaart uit eind 2008 :') Required: 450 watt. Wat heb ik? 300 watt. :clown:

Dus je zult een redelijke voeding moeten hebben. Ook handig voor later. Als je denkt dat je computer 3 generaties videokaarten zal meemaken, zeker een sterke voeding kopen. Niets is overkill.

Link to comment
Delen op andere websites

omdat de voeding slechte kwaliteit is en dus sneller kapot gaat, als de voeding kapot gaat kan de rest ook kapot gaan en als je niet genoeg vrmogen hebt zal hij gewoon uitgaan

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de geintresseerden: Mijn vriend heeft een 9800GTX+ op een Enermax 425Watt en nog een 8400@ 3,6Ghz.

Enermax is geen A merk en is om die reden alleen al niet te vergelijken. Daarbij komt dat de 9800GTX minder zuipt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...