-->nick<-- Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Ik heb een probleem met Battlefied 2 en ik hoop dat jullie mij ermee kunnen helpen. Elke keer als ik battlefield installeer krijg ik halvewege het gezeik dat de installatie is mislukt en dat ik het maar opnieuw moet proberen alleen wanneer ik dat doe gebeurd precies hetzelfde. Ik heb hem btw gewoon legaal gekocht. Alvast bedankt Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Ik had dit probleem met een nieuwe DVD (ook BF2 trouwens). Je moet op de installer op de DVD (setup.exe) klikken, dan doet hij het volgens mij wel. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) Ik had dit probleem met een nieuwe DVD (ook BF2 trouwens). Je moet op de installer op de DVD (setup.exe) klikken, dan doet hij het volgens mij wel. Ik zal het even proberen, edit zo wel. btw heb ik gewoon de standaard versie geen collection ofzo.. gewoon de Battlefield 2 versie. Edit: Hij doet het nog niet. Bewerkt: 25 mei 2009 door -->nick<-- Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 probeer eens de complete cd naar je harde schijf te kopiëren en daarna de setup uit te voeren vanaf je harde schijf Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.