Jump to content

Kabelbaan


justinjh12

Recommended Posts

heey mensen wie zou me kunnen helpen ik zat even op de voertuigenlijst van gta IV maar er staat daar ergens kabelbaan weet iemand waar je die kan vinden stuur me A.U.B waar die staat of hangt P.S ben net beginner ^_^

Bewerkt: door Hanneswasco
Topictitel verduidelijkt
Link to comment
Delen op andere websites

Logisch, denk je dat in het echt ook 24 uur per dag een karretje bij een kabelbaanstation staat? Wacht bij de kabels, het karretje komt aan-'kabelen'.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk niet, als je op het treinstation bent is er ook geen trein die je opwacht. Je moet wachten tot de trein er is. Of de kabelbaankar!

Hmm, beetje laat. :|

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie vreemd genoeg twee keer een snapmap waarbij de tweede snapmap exact hetzelfde weergeeft als de eerste: namelijk maar één station. Terwijl deze kabelbaan toch echt twee stations heeft: 1 in oost Algonquin (zoals beide snapmaps al laten zien) én1 station op Colony Island, precies ten oosten van het station op Algonquin, in het noorden van Colony Island. Colony Island is niet zo groot, dus je zal waarschijnlijk weinig moeite moeten hebben om ook dat station te vinden. ^_^

PS Op beide stations is een vliegend ratje te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het antwoord werd inderdaad al gelezen.

luusy!!, gelieve in het vervolg eerst het topic te doorlezen voor je een post maakt en naar de datum van de laatste post te kijken aangezien je nu ook een topic hebt gebumpt. ;)

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...