Gallahad the darkangel Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 he mensen ik hem gehoort dat gta bezig is om gta san anrdeas op de psp te maken is dit waar???? Reageren
Timotees Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 nou, gta is er niet mee bezig, maar Rockstar, en hij gaat GTA Liberty City Stories heten. p.s. San andreas op een psp :blink: , dan past toch nooit op z'on klein schijfje? Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 he mensen ik hem gehoort dat gta bezig is om gta san anrdeas op de psp te maken is dit waar???? wel de antwoord op je vraag is nee de nieuwe GTA op PSP zal Liberty City Stories heten (dus het speelt zich af in LC(gta3)) meer nog niet bekend Reageren
Trax Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 Het heeft niets te maken met GTA III, behalve dat het in dezelfde stad is. Er is ook een andere verhaallijn, en hij komt op 1 September, gelijktijdig met de PSP release, uit. Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Kom ik weer aan.. :wub: Is het een 3D spel, net als San Andreas, of is het 2D, net als GTA 2? :wub: Reageren
THUNDER Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Kom ik weer aan.. :wub: Is het een 3D spel, net als San Andreas, of is het 2D, net als GTA 2? :wub: je bedoelt op de psp? if so jah het is een 2d spel met zicht van bovenaf Reageren
gtadude Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 ooooh dat vind ik jammer want ik heb een psp besteld en ik dagt dat gta liberty city stories 3d was wel jammer Reageren
bigG Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 jamr hep het nie zo op het 2d gedoe en ik zat er nog hevig over te denken om hem te kopen naja de niewe GTA sgijnt tog al in 2006 uit te kome. Reageren
Joriz Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Iemand van Rockstar Games heeft in een interview met Jordan van PlanetGrandTheft Auto bevestigd dat Libery City Stories in 3D zal zijn. Deze topic dwaalt echter af van GTA next. ALs je vragen of opmerkingen hebt over Liberty City Stories dan moet je maar naar dat forum gedeelte gaan. Reageren
De Gta Master Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Kom ik weer aan.. :wub: Is het een 3D spel, net als San Andreas, of is het 2D, net als GTA 2? :wub: je bedoelt op de psp? if so jah het is een 2d spel met zicht van bovenaf psp is krachtiger dan de ps2 dus zeker 3d ik koop de ps2 -SMILE- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.