Jump to content

GTA 4 Resolutie probleem

-Arnetjeuh-

Recommended Posts

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Djmaddox

15

• -Arnetjeuh-

14

• .Senne

5

• wesley123

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als ik hem was zou ik dan dit erachter plakken:

-windowed -width=1024 -height=768 -texturequality=2 -renderquality=3 -detailquality=25 -viewdistance=20

spatie zit er nu al voor!

Kijk maar of hij zo een beetje lekker loopt.

Oja, Ik had zonder dat

-texturequality=2 -renderquality=3 -detailquality=25 -viewdistance=20

gedaan en toen deed hij het niet(Windowed dan) :N

ik snap het niet. ik start GTA IV altijd vanuit RGSC en er staat ook geen icoontje van GTA IV op mijn bureaublad.

en welk moet ik gebruiken?

de cd-station snelkoppeling of de map GTA IV?

Delen op andere websites

Zet een icoontje van GTA IV op je desktop.

EDIT: En dan rechtermuisknop het icoontje, dan Eigenschappen. Daar staat als het goed is "doel". Zet achteraan bij doel

-windowed -width=1024 -height=768 -texturequality=2 -renderquality=3 -detailquality=25 -viewdistance=20

Met een spatie ervoor.

Bewerkt: door Djmaddox
Delen op andere websites

Zet een icoontje van GTA IV op je desktop.

EDIT: En dan rechtermuisknop het icoontje, dan Eigenschappen. Daar staat als het goed is "doel". Zet achteraan bij doel

Met een spatie ervoor.

het icoontje van CD-station snelkoppeling?

want bij mij bestanden staan enkel RGSC, GTA IV (user music) en CD-station snelkoppeling - GTA IV

Delen op andere websites

nee, van gta4.exe, die kun je meestal vinden in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV, ik persoonlijk geef dan de voorkeur om launchgta4.exe te kopieren in plaats van gta4.exe, die eerste is namelijk ook voor securom en je kunt dus verschijnselen krijgen die emt ene illegaal spel te maken heeft omdat je hem niet via launchgta4.exe hebt gestart.

Delen op andere websites

nee, van gta4.exe, die kun je meestal vinden in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV, ik persoonlijk geef dan de voorkeur om launchgta4.exe te kopieren in plaats van gta4.exe, die eerste is namelijk ook voor securom en je kunt dus verschijnselen krijgen die emt ene illegaal spel te maken heeft omdat je hem niet via launchgta4.exe hebt gestart.

'-,- had ik net launchgta4.exe en nu vind 'k m niet meer

Delen op andere websites

'-,- had ik net launchgta4.exe en nu vind 'k m niet meer

hij vindt dat niet,

Delen op andere websites

probleem gevonden : heb geen program files :N

K*TCOMPUTER :duh:

GEVONDEN !! :dans:

Bewerkt: door -Arnetjeuh-
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...