Djmaddox Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) Ok, maak dat scherm kleiner(zodat je je bureaublad ziet), en pak GTAIV.Exe en sleep die naar je bureaublad. dat is beveiliginscatalogus Oops scheef gelezen. Maar ik zie geen andere .exe's. Alleen een CFG en CDF en dat zijn geloof ik geen launchers... Bewerkt: 24 mei 2009 door Djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Arnetjeuh- Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 Ok, maak dat scherm kleiner(zodat je je bureaublad ziet), en pak GTAIV.Exe en sleep die naar je bureaublad. dat is beveiliginscatalogus Oops scheef gelezen. Maar ik zie geen andere .exe's. Alleen een CFG en CDF en dat zijn geloof ik geen launchers... ik heb 'm ff laten repareren (: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 Ok, maak dat scherm kleiner(zodat je je bureaublad ziet), en pak GTAIV.Exe en sleep die naar je bureaublad. dat is beveiliginscatalogus Oops scheef gelezen. Maar ik zie geen andere .exe's. Alleen een CFG en CDF en dat zijn geloof ik geen launchers... ik heb 'm ff laten repareren (: Hoe laat je hem gerepareerd worden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 Plaats gewoon in die GTA IV installatiemap een notepad met de code, genaamd 'commandline'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 Plaats gewoon in die GTA IV installatiemap een notepad met de code, genaamd 'commandline'. Toen ik dat probeerde ging het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Arnetjeuh- Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2009 Plaats gewoon in die GTA IV installatiemap een notepad met de code, genaamd 'commandline'. Toen ik dat probeerde ging het niet We zijn ondertussen al wat verder, en heb een patch geinstalleerd. Nu speel ik alles high, buiten schaduw. zichtbaarheid 24% en op een na grootste resolutie toch bedankt voor jullie help Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 Nu speel ik alles high, buiten schaduw. zichtbaarheid 24% en op een na grootste resolutie toch bedankt voor jullie help die processor zit toch dik onder de minimum eisen? een c2d van 1,8 is nodig (desktop) en jij hebt een pentium dc! erg raar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.