VonLeeuwen Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Hallo, Na lange tijd ben ik weer van plan gta san andreas op de PC te gaan spelen. Ik wilde vanochtend beginnen, maar hij skipt alle filmpjes. Het lijkt alsof alles in fast motion gaat. De tijd gaat ook sneller dan normaal. Wat kan ik hier aan doen? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Gedownload? Dit was bij mij ook, maar ik had het gedownload. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Hallo, Na lange tijd ben ik weer van plan gta san andreas op de PC te gaan spelen. Ik wilde vanochtend beginnen, maar hij skipt alle filmpjes. Het lijkt alsof alles in fast motion gaat. De tijd gaat ook sneller dan normaal. Wat kan ik hier aan doen? Klinkt meer als een hardware probleem. Maar controlleer eerst even bij Options -> Display Options -> Advanced of Frame Limiter wel aan staat. Dat zou een mogelijke verklaring kunnen zijn. Reageren
VonLeeuwen Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) Nee, een van de weinige games die ik niet heb gedownload Ik zal frame limiter zo proberen EDIT: Frame limiter helpt niet, als ik het on zet. Bewerkt: 24 mei 2009 door VonLeeuwen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.