juju001 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 ik heb de map editor gedownload maar weet niet hoe ik die laat werken kan iemand me helpen? Reageren
Beagle Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Uitpakken met winrar ergens op je PC en dan de .exe openen Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Uitpakken met winrar ergens op je PC en dan de .exe openen Inderdaad, maar dan weet hij nog niet gelijk hoe alles werkt. Misschien is het handig om ook gelijk deze tutorial te volgen: >Mapeditor 0.1a gebruiken< Hopelijk heb je er wat aan! Grtz RD Reageren
juju001 Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Uitpakken met winrar ergens op je PC en dan de .exe openen Inderdaad, maar dan weet hij nog niet gelijk hoe alles werkt. Misschien is het handig om ook gelijk deze tutorial te volgen: >Mapeditor 0.1a gebruiken< Hopelijk heb je er wat aan! Grtz RD bedankt maar dit geeft aan dat ik niet de juiste gta file heb... Reageren
Beagle Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Kan je misschien de exacte foutmelding quoten? Je moet bij het beginnen trouwens de locatie van je GTA SA installatiemap aangeven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.